Viadukas kainavo beveik 1,4 mln. eurų – darbai turėjo būti baigti dar balandį, tačiau nukelti iki rugsėjo dėl papildomų projekto sąlygų, užtrukusio jo viešinimo, gyventojų pastabų.

Tokio tipo viadukas - be atraminių guolių, kai plieninė konstrukcija įbetonuojama į atramas - yra vienintelis ir pirmasis Lietuvoje - tokia statymo praktika perimta iš Švedijos.

Daugiau kaip 67 metrų ilgio ir beveik 7 metrų pločio pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T. Narbuto gatvę bus pritaikytas ir žmonėms su negalia bei mamoms su vežimėliais, nes bus įrengtos dvi nuovažos iš abiejų viaduko pusių.

Geros žinios laukia ir dviračių transporto priemonių mėgėjų, nes pastačius viaduką esami dviračių takai susijungs su dviračių maršrutu Č. Sugiharos gatve ir A. Vaitkaus ir I. Šimulionio gatvėmis. Tai pagerins susisiekimą tarp Viršuliškių ir Karoliniškių rajonų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (170)