Pernai jos vyko prie Druskininkų oro uosto, o šiais metais pasirinkta ypatingai tinkanti tokioms varžyboms tiesi ir plati Veisiejų gatvės atkarpa tarp senosios katilinės ir “T-Market” parduotuvės.

Daugelis besidominčiųjų automobilių sportu iš anksto prognozavo, kad varžybose bus nepralenkiamas Aleno Antanaičio automobilis “Subaru Impreza”, nustebinęs druskininkiečius tapdamas Tarptautinio žurnalistų ralio metu surengto naktinio drago prizininku.

Varžybų organizatoriai šį kartą išskyrė keturiais ratais varomus automobilius į atskirą kategoriją. Jos pusfinalyje nutiko didžiausia šio drago sensacija: pusfinalyje A.Antanaičio “Subaru” per anksti kirto starto liniją ir prarado galimybę varžytis dėl 1-2 vietų. Finale lenktyniavo druskininkietis L.Liutkus (“Audi S4 quatro”) ir vilnietis V.Baršys (“Audi S2 coupe quatro”).

Abiejų automobilių varikliai išvystė panašų galingumą, bet vilniečio “Audi” buvo lengvesnė, o L.Liutkui niekaip nesisekė greitai startuoti. Nusivylęs A.Antanaitis lenktynėse dėl 3-4 vietų nesugebėjo pralenkti A.Gasiūno, vairavusio automobilį “Audi coupe quatro”.

Vismantas Baršys “Druskininkų naujienoms” sakė, kad jis stengiasi dalyvauti visose drago varžybose, apie kurias tik pavyksta sužinoti. Marijampolės drage jis užėmė 3-ąją vietą, o Vilniuje vykusiose varžybose tapo nugalėtoju. “Tuo metu, kai nelenktyniauju, dirbu autocentro direktoriumi,”- juokavo V.Baršys.

Druskininkuose jam patiko varžybų organizavimo tvarka, bet druskininkiečiams reikėtų paieškoti tikslesnės starto-finišo įrangos.

Juodas kaip naktis nugalėtojo automobilis “Audi S2”, pagamintas 1991 m. Ruošiant drago varžyboms automobilio varikliui pritaikyta turbina, padindinusi jo galią nuo 220 AG iki maždaug 300 AG. “Galėjau važiuoti dar greičiau, bet kompresorius jau prie pabaigos…”- prisipažino vilnietis. Jis neabejoja dar ne kartą sugrįšiąs į Druskininkus, jeigu tik čia bus rengiamos drago varžybos.

Išskyrus keturiais ratais varomus automobilius į atskirą klasę, sumažėjo konkurencinė kova kitose klasėse. Drago varžybose dar neregėta, kad jų prizininku taptų mikroautobuso vairuotojas. Gal tiksliau A.Momeniškio “Renault Espace” reikėtų vadinti ne mikroautobusu, o minivenu, nes jo dinaminės savybės labiau primena ne kokį nors dyzelinį “Tranzitą”, o lengvąjį automobilį. Kita vertus, A.Momeniškis gal ir miesto autobusą vairuodamas nebūtų paskutinis.

Automobilių daugiau kaip 2,0 litrų darbinio tūrio varikliais klasėje 1-ąją vietą iškovojo druskininkietis A.Šatas, vairavęs automobilį “Nissan Primera GT”. Finale jo juodas nisanas buvo greitesnis už baltą vilniečio T.Chludoko “Audi 80”. Trečiąją vietą užėmė A.Momeniškis.

Iki 2 litrų variklių darbinio tūrio klasėje taip pat nestigo egzotikos ir netikėtumų. Pirmojo Druskininkų drago nugalėtojas A.Viniarskas šį kartą užėmė tik ketvirtąją vietą, nors vairavo tą patį grėsmingai violetinės spalvos” VW Golf GTi”. Finale važiavo du golfai. Vilniečio R.Pacevičiaus “VW Golf I” pralenkė druskininkiečio M.Babilo antrosios kartos golfą. Trečias liko salotinis vilniečio R.Žilinsko “VW Sciroko”.

Vienintelė šiose varžybose dalyvavusi moteris R.Mickevičienė, vairavo egzotišką mūsų krašte automobilį “Fiat Panda”. Jai buvo įteiktas specialusis prizas. 1982 metų laidos golfu važiavusiam R.Pacevičiui buvo įteiktas prizas už dalyvavimą varžybose su seniausiu automobiliu. Paguodos prizą gavo R.Petrušis, kuris nebaigė lenktynių dėl automobilio gedimo.

Varžybų metu nepaliaujamai merkė lietus, todėl žiūrovų palei Veisiejų gatvę susirinko mažiau negu galima buvo tikėtis. Įpusėjus lenktynėms, namo išėjo ne viena žiūrovų šeima: tai vaikus iki paskutinio siūlo sulijo, tai uošvė kojas peršlapo. Lenktynininkams lietus taip pat nepadėjo. Dešinėje trasos pusėje, už keleto metrų nuo starto linijos, kaip tik ties ta vieta, kur drage besivaržantys vairuotojai perjungdavo iš 1 pavaros į 2, telkšojo didelė bala, gerokai pristabdžiusi automobilius.