Ne tik Klaipėdos, bet visos Lietuvos gėda vadintas kelias į Tarptautinę jūrų perkėlą, iš kurios į uostamiestį įvažiuoja keltais iš užsienio valstybių atvykę turistai, vilkikų vairuotojai, pagaliau tapo miesto vizitine kortele.
Suremontuota Kairių gatvė
© Vakarų ekspreso nuotr.

Kairių gatvės remontas kainavo apie 30 mln. litų.

Itin giliomis duobėmis išvagotas kelias į Tarptautinė jūrų perkėlą užsieniečiams „padėdavo“ apie Lietuvą susiformuoti pačią blogiausią nuomonę.

Ir turistai, iš užsienio atvykę savo automobiliais, ir vilkikų vairuotojai, iš klaipėdiečiai, kuriems reikėdavo važiuoti šiuo keliu, skųsdavosi, kad jis – tikras kliūčių ruožas.

Vairuotojas tekdavo laviruoti tarp gilių duobių. Ne vienas, kuris jų nepastebėdavo, šiame kelyje yra ir apgadinęs savo transporto priemonę, susprogdinęs ne vieną padangą.

Į Tarptautinę jūrų perkėlą ir iš jos kasdien kursuoja lengvieji ir sunkiasvoriai automobiliai, keltais vykstantys į Kylį (Vokietija) ir Kalshamną (Švedija) bei iš jų atvykstantys į Klaipėdą.

Uostamiesčio valdžia kasmet gatvėje užlopydavo tik pačias didžiausias duobes, nes laukta pinigų iš ES ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitaliniam remontui.

Po jo Kairių gatvė, kuri ir yra kelias į Tarptautinė jūrų perkėla, jau gali būti vadinama Klaipėdos vizitine kortele.

Nors ja automobiliai ir vilkikai važiuoja jau kurį laiką, pirmadienį Kairių gatvė oficialiai atidaryta, paskelbta, kad ji tinkama eksploatuoti.

Pustrečio kilometro ruožą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) rekonstruoti pradėjo prieš trejus metus.

„Ši gatvė buvo tapusi skauduliu tiek miestui, tiek uostui. Tai kelias, kuris sudaro pirmą įspūdį svečiams, atplaukusiems iš kitų šalių į Tarptautinę perkėlą, šioje dalyje yra pagrindiniai Klaipėdos uosto multimodaliniai terminalai, todėl Kairių gatvės sutvarkymas buvo gyvybiškai svarbus“, – sakė KVJUD generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Atsižvelgiant į prieš pustrečių metų buvusią Kairių gatvės būklę, buvo išskirti trys šio projekto statybos darbų etapai, kuriems buvo parengti atskiri techniniai projektai.

I etapas – rekonstruotas 761 m ilgio Kairių gatvės ruožas nuo skirtingų lygių sankryžos (Taikos pr. su Kairių gatve) iki Klaipėdos arba vadinamojo Vilhelmo kanalo.

Dabar šis Kairių gatvės ruožas turi keturias eismo juostas, 2 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pločio šaligatvius. Priešingų krypčių eismo juostas skiria skiriamoji juosta su žaliąja veja. Rekonstruota sankryža su jungiamuoju keliu į Perkėlos gatvę. Jame įrengta 20 m ilgio guminė geležinkelio pervaža. Iš abiejų gatvės pusių įrengtos autobusų stotelės su paviljonais ir šiukšlių dėžėmis.

II etapas – rekonstruotas Kairių gatvės automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą. Buvo pakeistos gelžbetoninės tilto perdangos sijos naujomis plienbetoninėmis. Jis paplatintas ir dabar turi yra ne dvi eismo juostos kaip anksčiau, bet keturios. Šalia tilto įrengtas 3,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bendras tilto ilgis – 32,24 m, plotis 25,25 m.

III etapas – rekonstruotas dar vienas Kairių gatvės ruožas, prasidedantis prie tilto per Klaipėdos kanalą ir einantis iki geležinkelio tilto, - vadinamasis vakarinis kelias. Kitaip sakant, gatvės pradžia sujungta su rekonstruotu tiltu per Klaipėdos kanalą.

Vakariniame kelyje paklota nauja asfalto danga, įrengti šaligatviai, sutvarkytos, rekonstruotos ar naujai įrengtos nuovažos, dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos, automobilių stovėjimo aikštelės ir autobusų stotelės su peronais.

Rekonstruoto kelio ruožo ilgis – 1666 m. Nuo Klaipėdos kanalo 865 m ilgio Kairių gatvės ruože yra dvi važiuojamosios dalys (po 2 eismo juostas) su skiriamąja juosta. Viena dalis – 7 m pločio, skiriamoji juosta – 2 m pločio su 15 cm paaukštėjimu įrengiant betoninius bortus. Likusios gatvės dalyje įrengta vienos važiuojamosios dalies su dvišlaičiu nuolydžiu danga. Toliau visas transporto srautas įsilies jau į rekonstruotą Kairių gatvės ruožą su 3 eismo juostomis, kurių kraštinės juostos skirtos priešingų krypčių eismui, o vidurinė – manevrams.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Bankroto administratoriai: Italijos „Alitalia“ antrąjį ketvirtį sumažino nuostolius

Italijos sunkumų nualinta oro transporto bendrovė „ Alitalia “ sumažino nuostolius antrąjį...

Kibernetinio saugumo centras: neturime duomenų dėl „Lietuvos geležinkelių“ valdymo sistemų saugumo (1)

Nacionalinio kibernetinio saugumo centro (NKSC) specialistai negali kol kas įvertinti „Lietuvos...

Naktį eismo sąlygas sunkins lijundra ir plikledis

Trečiadienio pavakarę Lietuvoje valstybinės reikšmės kelių dangos daugiausia buvo sausos, tik...

Transportininkai trina rankomis: dabar - didžiausias augimas per 5 metus (13)

Šie metai Lietuvos transporto ir logistikos sektoriui ypač sėkmingi, - lyginant šių ir...

Nebegali slėpti: „Uber“ pripažino apie 50mln. klientų duomenų nutekėjimą (1)

JAV pavėžėjimo paslaugų teikėja „Uber Technologies“ antradienį pripažino, jog neatskleidė...

Top naujienos

Teisėjai skaudžiai pamokė skolų išieškotojus: tą pačią skolą bandė išsireikalauti tris kartus (52)

Teisėjai skaudžiai pamokė skolų išieškotojus – už tai, kad jau trečią kartą tam pačiam...

20 dienų valgė ligoninės maistą: kai kurie pasiūlymai gerokai nustebino ligoninės komentaras (131)

Šimtai legendų, mitų, komentarų, nuotraukų, klausimų, nuolatinių diskusijų – daug neramumų...

Rado, kaip atsikratyti nelaukiamų klientų: už kebabą prašo 28 eurų (139)

Verslininkas Karolis Jaruševičius nemėgsta, kai jo valdomą maitinimo įstaigą vadina kebabine ....

Įspūdingų Kauno eglučių kūrėją suviliojo kitas miestas (4)

Neseniai paaiškėjo, kad šiemet miestą Kauno rotušės aikštėje puoš dvylikos metrų aukščio...

Rusai įvardijo, dėl ko nepatenkinti Putinu (197)

Rusijos piliečiai mano, kad jų prezidentui Vladimirui Putinui už darbą einant šalies...

Lygino tris skirtingas dietas ir nustatė, nuo ko priklauso geriausi rezultatai

Individualus ir išsamus DNR tyrimas gali labai padėti siekiant kuo tiksliau nustatyti konkrečiam...

Audrys Antanaitis apie asmenvardžių rašybą: bet kokius pakeitimus reikia daryti ypatingai atsargiai

„Bet kokius pakeitimus reikia daryti ypatingai atsargiai. Jei šitų trijų raidžių įvedimas yra...

10 priežasčių, kodėl vyrai nenori mylėtis (4)

Ar jūsų vyras pernelyg dažnai sako „ne šiąnakt, brangioji“? Sunku nesijausti atstumtai, bet...

Viktorija Jakučinskaitė pristatė egzotiškoms vestuvėms skirtą suknelių kolekciją

Trečiadienio vakaras buvo ypač svarbus dizainerei Viktorijai Jakučinskaitei. Žinoma drabužių...