Ministų kabinetas trečiadienį pritarė Metro įstatymo projekto tikslams, tačiau atmetė patį projektą kaip netinkamą. Visiškai atmesti metro idėją siūlė žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė, kurios nuomone, trūksta lėšų dviračių takams, gatvėms tvarkyti ir keliams asfaltuoti, nekalbant apie kur kas didesnius investicijų projektus.

„Aš palaikyčiau žemės ūkio ministrę, tikrai. Mūsų pozicija yra aiški - čia yra utopija“, - Vyriausybės posėdyje sakė premjeras.

„Siūlyčiau apsispręsti - arba mes tikrai nepritariame, ir Seimas tada žino, kad Vyriausybės nėra konsensuse. Netikiu, kad Vilniaus miestas nesugebėtų investuoti tiek pinigų, jeigu tai nebus vyriausybinio masto projektas. Arba nepritariame, ir jie gali diskutuoti tris metus, ir su neigiama išvada gali diskutuoti. Seimas gali neatsižvelgti į Vyriausybės nuomonę“, - sakė žemės ūkio ministrė.

Vyriausybė dauguma balsų palaikė Susisiekimo ministerijos siūlymą pačios idėjos neatmesti, tačiau siūlomą jos teisinį reglamentavimą pripažinti netinkamu.

Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus teigimu, Metro įstatymas nėra taikomas specialiai kažkuriam miestui.

„Metropoliteno įstatymas netaikomas nei Vilniui, nei Kaunui, nei Raseiniams. Jis yra bendrinio pobūdžio. Kažkodėl mes apie jį galvodami, turime omenyje Vilnių - jis yra universalus“, - sakė susisiekimo ministras. Jis mano, kad įstatymas Seime nebus priimtas, bet nereikia drausti apie tai diskutuoti.

V.Baltraitienė tvirtino netikinti, kad metro projektui nereikės valstybės pinigų.

Dviračių takų nepasidarome, gatvių nesusitvarkome, kelių neišasfaltuojam“, - sakė V.Baltraitienė.

Specialiojo metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektą siūlė 37 Seimo nariai.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė vieną kartą yra vetavusi Metropoliteno koncesijos įstatymą, tuo metu jo autoriai sako, kad Vilniuje nusprendus tiesti metro, būtų atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms.

Metro sąjūdžio valdybos pirmininkas Juozas Zykus yra sakęs, kad 7 kilometrų ilgio metro statyba kainuotų apie 1 mlrd. litų. Pasak jo, metro galėtų būti pastatytas per 30 metų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)