Kovo 3-ą dieną Japonijoje pradedama prekyba jau IX-osios kartos “Mitsubishi Lancer Evolution” modeliais. Kultiniais tapę sportiniai sedanai kaip ir anksčiau bus varomi visais keturiais ratais, kuriuos suks 2,0 l tūrio turbokompresoriniai varikliai, teigiama gamintojo atstovų Lietuvoje pranešime spaudai.
"Mitsubishi Lancer Evo IX"
© AFP/Scanpix
Nors kol kas tikslūs automobilio dinaminiai parametrai nėra skelbiami, tačiau, anot gamintojų, naujasis “Mitsubishi Lancer Evolution IX” greičio kartelę kilstels į naują aukštį.

Nauji akcentai

Išoriškai naujasis sedanas pasikeitė nedaug. Tačiau nauji dizaino elementai automobiliui suteiks ne tik sportiškesnį įvaizdį, bet ir turės tiesioginės įtakos automobilio greičiui bei valdymui.

Naujo dizaino priekinio bamperio svarbiausiu akcentu tapo padidinta oro paėmimo anga, užtikrinsianti dar efektyvesnį variklio skyriaus aušinimą. Gamintojai pabrėžia, kad kuriant naują bamperio dizainą pasitelktas minimalistinis stilius. Kuo mažiau dizaino detalių – tuo mažesnis oro pasipriešinimas, tuo geresnė mašinos dinamika.

Naujieji automobiliai bus “apauti” 17 colių “Enkei” ratlankiais. Kiekvienas naujos formos, 5 dvigubų stipinų ratlankis yra 0,15 kg lengvesnis už ratus, kurie buvo montuojami ant “Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR”.

Nemažai pokyčių yra ir “Mitsubishi Lancer Evolution IX” viduje. Prietaisų skydelis dekoruotas anglies pluoštą primenančia medžiaga. Dar vienas interjero akcentas – nauji metaliniai akceleratoriaus, stabdžių ir sankabos pedalai. Jie suprojektuoti taip, kad maksimaliai atitiktų sportišką vairavimo stilių mėgstančių vairuotojų poreikius.

Viena svarbiausių interjero detalių – naujos “Recaro” sėdynės. Jų atlošai pasiūti iš neslidžios Alcantara medžiagos, o šonai – iš tikros odos. Toks derinys garantuoja ne tik gerą kūno prilaikymą sportiško važiavimo metu, tačiau ir yra pakankamai patogus ilgų kelionių metu.

Ilgose kelionėse turėtų pasijusti ir gamintojų pastangos sumažinti triukšmo lygį salone. Dvigubas durų sandarinimas ir nauja itin aukšto tankumo garso slopinimo medžiaga gerokai sumažino triukšmo lygį automobilio interjere.

Trys versijos

"Mitsubishi Lancer Evo IX"
© AFP/Scanpix

Pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų “Mitsubishi Lancer Evolution IX” versijų. Gamos flagmanu taps GSR modifikacija, komplektuojama su moderniausiomis ACD (Active Center Differential), Super AYC (Active Yaw Control), Sports ABS sistemomis, elektroniškai valdoma visų ratų pavara ir 6 laipsnių mechanine transmisija.

Automobilių sportui skirta RS modifikacija išsiskirs specialiu, itin lengvu kėbulu, nauju, iš titano ir magnio lydinių pagamintu turbokompresoriumi, 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, aktyviu centriniu diferencialu.

“Mitsubishi Lancer Evolution” istorijoje pirmą kartą pasirodys GT versija. Naujoji modifikacija savyje apjungs RS modelio turbokompresorių ir važiuoklę drauge su komfortiškesniu GSR versijos kėbulu ir duslesniu išmetimo sistemos garsu. Anot gamintojų, ši modifikacija bus itin paranki tiems, kurie nori susikurti individualų “Mitsubishi Lancer Evolution”. Beje, tokiems vairuotojams bus pasiūlytas ilgas gamintojo ir “Ralliart” padalinio įvairių aksesuarų sąrašas.

Variklis ir transmisija

Daugiausia laiko “Mitsubishi-Motors” inžinieriai tobulino variklį ir turbokompresorių. “Mitsubishi Lancer Evolution IX” montuojamam 4G63 varikliui pritaikyta kintamų vožtuvų fazių sistema MIVEC, kuri ne tik padidino variklio galią, tačiau ir 3 procentais sumažino degalų sąnaudas.

GSR modifikacijos turbokompresoriuje sumontuotas prailgintas difuzorius leido padidinti sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazonuose (400 Nm, esant 3000 aps./min.) bei 5 procentais paspartinti variklio reakciją į akceleratoriaus pedalo paspaudimą.

Dar didesnį sukimo momentą išvysto RS ir GT modelių varikliai, kurių turbokompresoriuose aliuminį pakeitęs magnis leido pasiekti 407 Nm, esant 3000 aps./min. rodiklį. RS ir GT modeliuose naudojama 5 laipsnių mechaninė transmisija yra labai artima sportinėms transmisijoms. Skirtumas tik tas, kad aukščiausiosios pavaros perdavimo skaičius pritaikytas kelionėms dideliu greičiu.

Padidėjusi variklio galia pareikalavo ir kitų automobilio komponentų derinimo. Naujos galinės spyruoklės ne tik pažemino automobilį, tačiau ir suteikė geresnį galinės ašies stabilumą. Tarp kitų svarbių parametrų galima paminėti iš aliuminio pagamintą stogą, kartu su “Bilstein” sukurtus sportiškus amortizatorius ir “Brembo” stabdžius.

Lietuvoje “Mitsubishi Lancer Evolution IX” pasirodys šių metų pabaigoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Informacija vairuotojams: matomumas vietomis sumažėjęs iki 100 m

Šeštadienio rytą visoje Lietuvoje, išskyrus Klaipėdos apskritį, valstybinės reikšmės kelių...

Kai kuriose Vilniaus gatvėse veiks nauji šviesoforai (17)

Vienos judriausių Vilniaus mieste gatvės – Žirmūnų bei Kalvarijų – artimiausiu metu...

„Kelių priežiūrai“ suaktyvėjus, privatus verslas mato nelygybę (9)

Kelių tiesimo konkursus vieną po kito laimi naujai sukurta valstybės įmonė „Kelių...

Vilniaus viešasis transportas bus nudažytas raudonai ir geltonai (43)

Vilniaus miesto savivaldybės viešasis transportas per pusketvirtų metų bus nudažytas raudonai ir...

Gatvės remonto darbai sustos neprasidėję - kalta žiema (13)

Rekonstruojant Klaipėdos Tilžės gatvės atkarpą nuo geležinkelio pervažos iki žiedinės...

Top naujienos

Epidemiologė: pražūtingasis gripo virusas akimirksniu randa silpniausią žmogaus vietą papasakojo, ko šiemet tikėtis

Gripas vis plačiau šiepia savo nasrus. Tuo jau spėjo įsitikinti tiek amerikiečiai, nerimaujantys,...

Savo namuose ateities laukia su baime: netrukus šalia atsivers didžiausia kloaka (41)

Nerimas dėl ateities – taip trumpai galima apibūdinti nuotaikas, kurios vyrauja nedideliame...

Šalis su 4 500 eurų vidutine alga stebina kainomis (533)

Nors Šveicarijos vidutinis atlyginimas „į rankas“ yra didesnis nei Lietuvoje kone 7 kartus, kai...

Agnė Jagelavičiūtė: paslaptį su Mantu labai saugojome, žinojau, kad dėl to galiu netekti meilės (16)

Stilistės, žurnalo AŠ IKONA vyr. redaktorės ir tiesiog verslios bei užsispyrusios moters Agnės...

Atrado būdą, kuo pakeisti beskonius parduotuvių pomidorus: procesui tereikia trijų ingredientų ir kantrybės išlaukti (39)

Su šeima Vilnių į atokų vienkiemį iškeitusi Ieva Šidlaitė sakosi čia radusi ne tik ramybę,...

Vienos kraupiausių žudynių istorijoje: odekolono vonios – vienintelis būdas atsikratyti kraujo dvoko (785)

„Degtinę, kaip patys suprantate, maukdavo iki sąmonės netekimo. Sakykite, ką norite, bet darbas...

JAV vyriausybė – uždaryta papildyta (99)

JAV federalinės valdžios darbas po vidurnakčio vietos laiku yra oficialiai stabdomas, šalies...

Namų tvarkytojos triukas: kaip sudaryti švarių namų įspūdį vos per 10 minučių (20)

Vis bent kartą esame susidūrę su situacija, kai telefonu gauname puikią žinią apie visai...

Žala: viename posūkyje nušokom į vietinio ūkininko tvorą (41)

13-ajame Dakaro ralio etape iš San Chuano į Kordobą automobilių įskaitos lenktynininkams reikėjo...

Pinigų medžio lapai, pasirodo, plačiai naudojami liaudies medicinoje (7)

Beveik kiekvienuose namuose galima išvysti pinigų medį, kuris, anot legendų, atneša materialinę...