„Grįžus namo ilgokai teko laukti taksi automobilio, žmonių, norinčių pasinaudoti taksi paslaugomis, buvo labai daug. Nejaugi nėra norinčių užsidirbti?“, - laiške piktinosi DELFI skaitytoja. Ji teigė kalbėjusi su užsieniečiais, norinčiais pasiekti įvairias Lietuvos vietas - jiems tai atrodo neįprasta.

„Manau, čia vienetiniai atvejai. Taksistų čia visą laiką yra ir jie visą laiką būna. Nebent buvo labai didelė paklausa ir visi išvažiavo.
Taksistai – vieni tų, kurie pastoviai laukia, kad tik kas važiuotų. Jei tokių atvejų pasitaiko, pasišnekėsime, kad jie skirtų daugiau automobilių“, - kalbėjo Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.

A.Šliupas spėja, kad taksi galėjo pritrūkti atskridus pilnam lėktuvui iš Suomijos Tamperės miesto – suomiai ypatingai noriai naudojasi taksi paslaugomis.

Oro uosto teritorijoje klientų laukia konkursą laimėjusi taksi paslaugas teikianti įmonė „Žaibiškas greitis“. Kitos įmonės oro uoste klientus gali tik išlaipinti ar pasitikti.

Skundžiasi, kad veja iš oro uosto

„Asociacija ten savo automobilių neturi. Yra „Žaibiškas greitis, kuri sudariusi sutartį. Matyt, ta sutartis ne visai atspindi po bazės atidarymo susidariusią situaciją. Mes ten nesikišame, įtakos daryti negalime“, - sako Kauno miesto lengvųjų automobilių taksi asociacijos prezidentas Zenonas Šleinius.

Jis apgailestauja, kad kitos įmonės turi teisę klientų laukti prie kelio, o oro uosto teritorijoje keleivį gali tik įsisodinti arba išlaipinti. Panašias problemas vardija ir individualios įmonės savininkas Romas Staniukynas.

R.Staniukynas teigė, kad prie išėjimo iš terminalo stabtelėję ne „Žaibiško greičio“ taksistai vejami lauk iš oro uosto teritorijos.

„Visur stovi ženklai, kad stovėti negalima – yra taksi sustojimas, kur leidžiama stovėti tik „Žaibiškam greičiui“. O kiti turi važiuoti į aikštelę, į gatvę už pusės kilometro ir laukti. Atskridęs žmogus to net nežino. Tai – respublikinė problema“, - įsitikinęs R. Staniukynas.

Pasak pašnekovo, kad nepritrūktų taksi, dalis keleivių dar prieš skrydį į Kauną susitaria, kad taksistas jau lauktų oro uoste.

Didžiausios pajėgos – nusileidus lėktuvams

Kad taksi trūkumo atvejai pavieniai, įsitikinusi ir įmonės „Žaibiškas greitis“ direktorė Ingrida Karpavičienė. Pasak I. Karpavičienės, įmonė dirba pagal lėktuvų grafiką ir didžiausias pajėgas sutelkia nusileidus lėktuvams.

Pagal konkurso sąlygas oro uoste gali stovėti 15 automobilių, tačiau dažniausiai visiems taksistams klientų nebūna. Jei atsiranda nenumatytas reisas, taksi iškviečia oro uosto administracija.

„Yra rimtas konkursas, turime daugybę įvairiausių įsipareigojimų, kuriuos vykdome. Esame įsipareigoję palaikyti tvarką – turi būti ir tinkama apranga, ir ne senesni nei 2003 m. automobiliai, vairuotojai turi mokėti anglų kalbą“, - kalbėjo I. Karpavičienė.

„Konkurse kvietėme dalyvauti visus. Jie mums pasiūlė naudingiausias sąlygas ir turi užtikrinti paslaugos kokybę. Jeigu keleivis nepageidauja važiuoti šiuo taksi, jis turi visas teises ir galimybes išsikviesti kitą taksi, kuris atvažiuos ir pasiims jį“, - sakė A. Šliupas.

Ilgiau kursuoja autobusai

Negavę ar nenorintys važiuoti taksi, gali rinktis maršrutinį transportą.

„Iki šiol buvo problema, nes paskutinis autobusas iš oro uosto išvažiuodavo 23 val., bet savivaldybė geranoriškai surado būdų, kaip organizuoti transportą ir susisiekimą su miestu“, - kalbėjo A. Šliupas.

Jau savaitę reguliarus miesto 29 maršruto autobusas į oro uostą atvyksta pusę penkių ryto, o iš oro uosto išvyksta po vidurnakčio – paskutiniam lėktuvui nusileidus. A. Šliupo teigimu, dieną autobusai kursuoja kas 30-40 minučių.

Iš Kauno oro uosto kursuoja ekspresai Kaunas-Vilnius ir Kaunas-Klaipėda.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)