„Iš pradžių nukėlė iki 06.45, paskui dar dviem valandoms, o dabar jau skelbia, kad 13.30. Pusė atostogų dienos jau vis tiek sugadinta? Kas tai kompensuos? Per pietus jau turėjome būti Antalijoje“, - piktinosi ji.
Vėliau į DELFI paštą atėjo dar vienas skaitytojo laiškas: „Small planet airlines“ antrą dieną iš eilės nuvilia savo klientus – po vakar dienos skrydžio atidėjimo 7 valandoms istorija kartojasi: sekmadienį turistai, skrendantys į Antaliją, turėjo išskristi 5.45, tačiau skrydis iš pradžių buvo atidėtas valandai, iki 6.45, tada dar dviem valandoms – iki 8.45, o vėliau pakeistas į 13.30. Tai reiškia, kad jau antrą dieną iš eilės „Small Planet Airlines“ nevykdo įsipareigojimų ir keleiviai priversti laukti daugiau nei 7 valandas, kas, manau, pagrįstai kelia abejonių tiek įmonės reputacija, tiek jos lėktuvų technine būkle“.

DELFI primena, kad ankstų šeštadienio rytą iš tarptautinio Vilniaus oro uosto į Turkiją turėjęs pakilti aviakompanijos „Small Planet Airlines“ lėktuvas sugedo, todėl skrydis buvo atidėtas 7 val. Dėl to vėlavo ir keleiviai, turintys grįžti į Lietuvą. Ilgam oro uoste buvo įkalinti ir keleiviai, turėję išskristi į Hurgadą.
Netrukus „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus suskubo nuraminti:

Pasak jo, skrydžio iš Vilniaus į Antaliją laukia 180 keleivių, skrydžio iš Antalijos į Vilnių - 166 keleiviai. Visiems keleiviams suteiktas maitinimas. Pagal galimybes, keleiviams bus suteikta galimybė skrydžio laukti viešbučiuose.
S. Bartkus pabrėžė, kad "Small Planet Airlines" atsiprašo keleivių dėl kilusių nepatogumų.
„Atkreipiame dėmesį, kad "Small Planet Airlines", neatšaukia skrydžių nei dėl techninių aplinkybių, nei dėl nuo aviakompanijos nepriklausančių priežasčių ir nepalieka keleivių patiems organizuotis pasikeitusių kelionės planų. Visais atvejais keleivius nuvežame į paskirties tašką geriausiu įmanomu būdu“, - išplatintame pranešime spaudai pažadėjo jis.