Koncepcinis kabrioletas turi apvalainą, gana masyvų priekį su stipriai „pražiodytomis“ radiatoriaus grotelėmis bei lenktos formos žibintus, primenančius bumerangą.

Veržlumo „C5 Airscape“ automobiliui suteikia ir gerokai išgaubti sparnai bei ilgos, chromuotos durų rankenėlės. Galinėje koncepcinio kabrioleto dalyje į akis krenta masyvūs, chromuoti duslintuvo antgaliai bei ilgoki, tolokai ant sparno „užlipantys“ žibintai.

„Citroen C5 Airscape“ salone, pasak prancūzų, dominuoja oda ir chromuotos apdailos detalės. Vairuotojo dėmesį čia turėtų patraukti ir kai kuriems serijiniams „Citroen“ automobiliams būdingas vairas, kurį sukant, sukasi tik išorinė jo dalis. Vidinė vairo dalis – stabili. Būtent joje gamintojai sumontavo daugumą automobilio valdymo mygtukų. Tiesa, kol kas automobilio salono nuotraukos gamintojai nepateikė.

Kabrioleto ratus suka 6 cilindrų, 2,7 l 205 AG biodyzelininis variklis. Pasak prancūzų, koncepcinis automobilis taip pat turi naujos kartos „Snow Motion“ sukibimo kontrolės sistemą, itin puikiai veikiančią slidžiame kelyje, pavyzdžiui, žiemą. Be to, gamintojai užtikrina, kad „Citroen C5 Airscape“ stabilumas ir pravažumas niekuo nenusileidžia modeliams su visais keturiais varomaisiais ratais.

Dar viena koncepcinio automobilio naujovė – „UrbanHybrid“ technologija. Paspaudus stabdžio pedalą variklis išjungiamas, o jį atleidus – vėl užvedamas. Sutaupyta energija panaudojama oro kondicionieriaus, radijo ir kitų prietaisų darbui. Tokiu būdu sistema sumažina degalų sąnaudas bei anglies dvideginio (CO2) išmetimą į aplinką.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją