Programinės įrangos atnaujinimą, kuris turėtų ištaisyti skrydžio aukščio valdymo sistemos MCAS problemas, dabar turi patvirtinti Jungtinių Valstijų federalinė aviacijos administracija (FAA) ir kitos civilinės aviacijos agentūros. Jei tarnybos nuspręs, kad programinės įrangos atnaujinimai įdiegti tinkamai, „Boeing 737 Max“ ir vėl bus leista skraidyti.

Didžiosios JAV oro linijos tikisi sugrąžinti „Boeing 737 Max“ į padangę iki šių metų rugpjūčio.

„Boeing“ pranešimas apie MCAS pataisymus pasirodė likus vos savaitei iki tol, kol FAA informuos kitas didžiąsias civilinės aviacijos agentūras, tarp jų - ir Europos aviacijos saugos agentūrą (EASA), apie „Boeing 737 Max“ situaciją.

Pasak „Boeing“, „737 Max“ orlaiviai su atnaujinta MCAS sistema, kuri, kaip įtariama, ir sukėlė katastrofas pernai Indonezijoje ir šių metų kovą Etiopijoje, jau atliko 207 skrydžius, o skrydžio valandų skaičius viršija 360.

„Saugumas mums yra svarbiausias prioritetas. Užbaigėme visus bandomuosius skrydžius, dabar ruošiamės galutiniam sertifikavimo skrydžiui. Incidentai tik sustiprino mūsų ryžtą užtikrinti saugumą ir kokybę, nes mes žinome, kad nuo mūsų priklauso keleivių gyvybės“, - pranešime sakė „Boeing“ generalinis direktorius Dennisas Muilenburgas.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max“ orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus išaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air“ ir Etiopijos „Ethiopian Airlines“ pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)