DELFI turimais duomenimis UAB „Air Lituanica“ vadovui numatytas 30 tūkst. Lt mėnesinis užmokestis. Atskaičius mokesčius, šiuo metu vadovo postą užimančiam Erikui Zubrui lieka 25 tūkst. 440 Lt.

UAB „Air Lituanica“ valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas komentuoti, kokiais kriterijais remiantis buvo nustatytas vadovo atlyginimas, atsisakė. „Tai konfidenciali informacija“, - teigė valdybos, tvirtinusios darbo užmokestį įmonės vadovui, atstovas.

E. Zubrus komentuoti apie atlygį už vadovavimą UAB „Air Lituanica“ taip pat atsisakė.

Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybės atsiųstame atsakyme teigiama, kad „Air Lituanica“ personalo atlyginimai yra nustatomi remiantis rinkoje esančiais atlyginimais bei tarptautinių konsultantų parengtu verslo planu.

„Vilniaus savivaldybė nėra tiesioginis įmonės „Air Lituanica“ akcininkas, todėl darbuotojų atlyginimai nėra viešai skelbiami“, - tvirtinama savivaldybės atsakyme.

A.Zuokas: tai normali alga oro linijose

Vilniaus meras Artūras Zuokas DELFI patvirtino, kad E. Zubrus lėktuvų dar neturinčiose oro linijose uždirba labai solidžiai. Tačiau tai esą yra normali tokio verslo praktika.

„Čia yra verslo planas ir yra atitinkamai dėliojami atlyginimai. Jeigu pilotų atlyginimai svyruoja nuo 15 iki 20 tūkst. Lt, įvertinant, natūralu, įmonės riziką, valdymą ir tai, kad mes paimame žmogų kaip specialistą, ištraukdami jį iš kitų veiklų, tai yra tiesiog atlyginimas, egzistuojantis tokio pobūdžio versle. Jeigu imtumėt „airBaltic“ ar bet kurią kitą aviakompaniją, pamatytumėt, kad šitas atlyginimas yra žymiai mažesnis negu tų įstaigų vadovų“, - kalbėjo A. Zuokas.

Pasak jo, alga – vienas iš būdų privilioti kvalifikuotą specialistą į naują verslą. „Ar jūs ateitumėt į laikraštį, kuris dar tiktai kuriaisi, ir sutiktumėte dirbti už dyką arba už žymiai mažesnį atlyginimą?“ - DELFI žurnalisto retoriškai klausė A. Zuokas.

Pasak jo, jeigu „Air Lituanica“ būtų nuspręsta ieškoti vadovo užsieniečio, jo paslaugos galbūt kainuotų netgi daugiau nei E. Zubraus darbas. „Aviacijos versle tai yra netgi mažiau negu rinkos atlyginimas“, - reziumavo A. Zuokas.

DELFI primena, kad 17 proc. UAB „Air Lituanica” atiteks Lietuvos investuotojams, 34 proc. žada pasilikti Vilniaus miesto savivaldybė, o likusį paketą norima įsiūlyti strateginiam investuotojui, kuris kol kas nerastas.

A. Zuokas yra prasitaręs, kad žadama, jog šios įmonės lėktuvai skrydžius pradės vykdyti šių metų pavasarį.

Šiuo metu einantis UAB „Air Lituanica“ vadovo pareigas E. Zubrus buvo įmonės „Star Team Group“ akcijų valdytojas, o ši įmonė buvo lietuviškų pigių skrydžių bendrovės „Star1 Airlines” akcininkė. „Star1 Airlines” pradėjo savo veiklą 2009 m. ir po metų bendrovei panaikinta aviakompanijos veiklos licencija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (351)