Audrą socialiniuose tinkluose sukėlęs incidentas turėjo įtakos ir bendrovės akcijų vertei. Bloomberg.com pranešė, kad oro vežėjo akcijų vertė antradienį smuko 3,3 proc. iki 69,17 dolerio už akciją.

Incidentas JAV įvyko sekmadienį, kai keleivis, turėjęs skristi iš Čikagos į Luisvilio miestą Kentukyje, buvo jėga išsodintas tarptautiniame Čikagos „O'Hare“ oro uoste.

Aviacijos bendrovės vadovas Oscaras Munozas pareiškė, kad incidento metu darbuotojai veikė griežtai laikydamiesi instrukcijų. Incidentas kilo dėl didesnio bilietų kiekio, negu yra vietų, pardavimo. Keleto keleivių buvo paprašyta palikti lėktuvą, tačiau vyras įgulos reikalavimams nepakluso.

Laiške, adresuotame darbuotojams, kurį cituoja JAV žiniasklaida, O. Munozas pareiškė, esą „tai, ką pamatė ir išgirdo“, jį labai sukrėtė. Tačiau, tvirtino jis, keleivis „trukdė kitiems ir elgėsi agresyviai“.

Oro linijų vadovo incidento komentarai žiniasklaidai ir darbuotojams išplatintas laiškas sukėlė audringą visuomenės reakciją. Socialinis tinklas „Twitter“ net ūžė nuo komentarų, susijusių su šiuo įvykiu.

Išplatintame 50 sekundžių vaizdo įraše, kurį nufilmavo vienas iš keleivių, matyti, kaip maždaug 70-ies metų vyras ištempiamas iš vietos, tada už rankų ir kojų velkamas išėjimo link. Įraše matyti jo krauju pasruvęs veidas.

Kaip rašo JAV žiniasklaida, privačiame laiške darbuotojams O. Munozas, nors ir pareiškia apgailestavimą dėl incidento, vis dėlto užstoja savo kolegas.

„Mūsų darbuotojai veikė pagal nustatytą procedūrą tokiomis aplinkybėmis“, – jo laišką cituoja AP.

Pasak oro linijų vadovo, „keleivis atsisakė savo noru palikti lėktuvą, ir darbuotojams nieko neliko, kaip kreiptis į Čikagos aviacijos saugumo tarnybą pagalbos“.

Tai ne pirmas skandalas, į kurį „United Airlines“ patenka pastaruoju metu. Neseniai skelbta, kad oro linijos neleido dviem mergaitėms skristi, nes šios dėvėjo tampres.

Tąsyk bendrovė tokį savo sprendimą aiškino tuo, kad paauglės skrido su specialiais avialinijų darbuotojų ir jų svečiams skirtais bilietais, kuriems taikomas aprangos kodas. Abiem atvejais bendrovės vadovai nerado tinkamų žodžių atsiprašyti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)