Kiek anksčiau savo oficialioje „Twitter“ paskyroje buvo paskelbta: „Šiuo metu susidūrėme su kompiuterinės sistemos problemomis ir stengiamės kiek įmanoma greičiau jas įveikti“.

„Delta Air Lines“ atstovai pranešė apie „nuolat stringančias sistemas“. Dėl šių sistemos gedimų teko atidėti ne vieną skrydį įvairiose pasaulio šalyse, praneša foxnews.com.

Reaguodama į socialiniame tinkle „Twitter“ pasipylusius keleivių skundus, oro linijų bendrovė patikino dedanti visas pastangas, kad problema būtų išspręsta. Deja, kada tai bus, kol kas neaišku.

„Delta“ patyrė kompiuterių gedimą, paveikusį skrydžius, planuotus šį rytą. Išskristi turėję reisai šiuo metu atidėti. Jau vykstantys skrydžiai tęsiami normaliai“, – pažymėjo „Delta“.

Bendrovė paragino keleivius „pasitikrinti savo reisų, (turėjusių įvykti) šį rytą, statusą, kol ši problema sprendžiama“.

Pasak „Delta Air Lines“ atstovų, nė vieno bendrovės lėktuvo į reisą neišleista.

Problemos priežastis kol kas neaiški.

„Delta Air Lines“ yra JAV bendrovė, kurios būstinė įsikūrusi Atlantoje, Džordžijos valstijoje. Viena iš keturių bendrovių – aviacijos aljanso „SkyTeam“ steigėjų, be to, ši aviacijos bendrovė yra didžiausia pasaulyje pagal lėktuvų parko dydį, keleivių pervežimo apimtis ir kelionių paskirties punktų skaičių. Bendrovė atlieka skrydžius į daugiau nei 460 oro uostų 96-iose šalyse, – per parą atliekama per 1500 skrydžių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją