Šiaurės Vakarų Vengrijos mieste Dere įsikūrusi gamykla yra didžiausia šalies eksportuotoja bei svarbiausia variklių, skirtų "Volkswagen" padaliniui "Audi", gamintoja. Gamykloje, kurios apyvarta ir pelnas praėjusiais metais siekė atitinkamai 3,72 mlrd. ir 314 mln. eurų, taip pat surenkami automobiliai "Audi TT Coupe" ir "Audi TT Roadster".

"Mūsų laukia sunkoka užduotis, nes ne tik pradedame gaminti naujus variklius, bet ir norime padidinti našumą", - sakė T. Faustmannas. Jis atsisakė prognozuoti šiemetinę apyvartą, tačiau teigė, kad jos prieaugis turėtų atitikti gamybos augimą.

T. Faustmanno teigimu, variklių gamybos augimas yra susijęs su padidėjusia mažiau kuro sunaudojančių, ypač dyzelinių, variklių paklausa bei pakilusiomis degalų kainomis.

Vengrijos padalinio valdybos pirmininkas pridūrė, jog bus pradėti gaminti du - tiesioginio įpurškimo benzininis ir dyzelinis - šešių cilindrų varikliai ir vienas tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų variklis.

Tačiau Vengrijos gamykla, kurioje dirba apie 5 tūkst. darbuotojų, surinks mažiau automobilių "Audi TT Coupe" ir "Audi TT Roadster". Atsižvelgiant į šių modelių gyvavimo ciklą, jų gamyba sumažės maždaug iki 25 tūkst. vienetų. 2003 metais gamykla pagamino 34 tūkst. 711 automobilių, iš jų 1 tūkst. 616 - A3.

Pasak T. Faustmanno, gegužės 1 dieną įvykęs Vengrijos prisijungimas prie Europos Sąjungos (ES) neturėjo beveik jokios įtakos gamyklos veiklai. Padalinio valdybos pirmininkas pridūrė, jog "Audi" tęs gamybą Vengrijoje, nors ir didėja darbo sąnaudos. "Darbo sąnaudos yra tik vienas veiksnys, - teigė T. Faustmannas. - Vengrijoje mūsų turimas konkurencinis pranašumas visų pirma yra tai, kad galime lanksčiau panaudoti pajėgumą nei kitose ES šalyse".

T. Faustmannas sakė kalbėjęs apie tai, kad, nepaisant dvylikos valstybinių švenčių, Vengrijoje, skirtingai nei kitose ES valstybėse, leidžiama dirbti netgi sekmadieniais.

"Manome, kad mums ilgą laiką bus pelninga dirbti Vengrijoje", - teigė T. Faustmannas ir pridūrė, jog Vengrijos narystė ES leis "Audi" lanksčiau perskirstyti darbo jėgą įvairiuose gamybos padaliniuose.

"Audi" į 1993 metais atidarytą gamyklą Vengrijoje investavo apie 1,8 mlrd. eurų. Kitus penkerius metus gamintoja ketina gamykloje kasmet investuoti po 200-250 mln. eurų.

T. Faustmannas minėjo, kad Vengrijos gamykla aktyviai siekia tapti vieta, kurioje "Volkswagen-Audi" grupė gamintų įrankius. "Yra ir kitų konkurentų - ir iš pačios grupės, ir ne iš jos bei ne iš Vengrijos", - sakė T. Faustmannas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją