Tačiau pabrėžia, kad nemažai nelaimių nutinka ir miesto gatvėse. Todėl siūloma, kad atšvaitus privalėtų segėti visi gyventojai.

„Ne visos savivaldybės užtikrina pakankamą gatvių apšvietimą, miestų gyvenviečių ribos plečiasi, ne visur yra pašviesta, todėl ši iniciatyva ir gimė“, – teigė Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius.

Valdininkai sutinka, kad ir mieste pėstieji privalėtų segėti atšvaitus, tačiau tik jei šie eitų kelkraščiu.

„Jeigu eitų tik šaligatviu, jam nebūtų tokios prievolės. Čia kalbama tik apie tą atvejį, kai pėstysis eitų kelkraščiu, jis turėtų turėti atšvaitą, liemenę arba žibintuvėlį. Einantiems šaligatviu tokio reikalavimo nebūtų numatyta“, – aiškina Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Pumputis.

Skaičiuojama, kad kasmet iš visų žuvusiųjų keliuose daugiau nei trečdalis yra pėstieji. Neretai nelaimės nutinka nesaugiose perėjose. Todėl dar šiemet jas žadama pertvarkyti.

„Didžioji dalis netvarkingų perėjų – neapšviestos, kai eismo juostos viršija 3–4. Tokių perėjų neturėtų būti. Perėjas reikės peržiūrėti, o tos, kurios bus pripažintos kaip netinkamai įrengtos, turėtų būti pertvarkomos. O kad tokių perėjų yra daug, visi matome“, – kalbėjo Policijos generalinio komisaro pavaduotojas Renatas Požėla.

Policija sako, kad panašių perėjų miestuose neliks arba jos bus reguliuojamos.