Švedų inžinieriai į „Saab Turbo X“ automobilį įtaisė 6 cilindrų, 2,8 l 280 AG benzininį variklį su dviejomis turbinomis. Maksimali 280 AG variklio galia yra pasiekiama esant 5500 aps./min., o maksimalus 400 Nm sukimo momentas – esant 2150-4500 aps./min.

Sedanas su šiuo varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže 100 km/h greitį pasiekia per 5,7 sek., o universalas – per 5,9 sek. Maksimalus abiejų automobilių elektronikos ribojamas greitis siekia 250 km/h. Tiesa, sedanas 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 10,9, o universalas – 11 litrų benzino.

Sportinis automobilis be galingo variklio turi ir naujovišką visų keturių ratų transmisiją, kurią „Saab“ pavadino „XWD“ trumpiniu. Ši sistema variklio sukurtą galią paskirsto ne tik tarp priekinės ir galinės ašies, bet ir tarp priekinių ratų.

Be to, „Saab Turbo X” turi centimetru žemesnę sportinę pakabą bei didesnio skersmens (priekiniai yra 34,5 cm, galiniai – 29,2 cm) stabdžių diskus. Galingas automobilis yra „apautas“ 235/45 R18 dydžio padangomis.

Užsisakyti ribotos serijos „Saab Turbo X“ galima jau dabar, tačiau pirmieji automobiliai savininkų garažus pasieks tik kitų metų antrąjį ketvirtį. Automobilio kainos gamintojai nepraneša.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją