„Opel GT“ yra 4,1 m ilgio, 1,81 m pločio ir 1,27 m aukščio automobilis. Jo ratų bazė – 2,42 m. Gamintojai
rodsterio
svorį (1331 kg) tarp priekinių ir galinių ratų paskirstė santykiu 51:49.

Po variklio dangčiu vokiečiai įtaisė 2,0 l darbo tūrio 264 AG galios turbininį variklį. Ši kaimenė „arklių“ automobilį iki 100 km/h greičio nuskraidina per 5,7 sek. Lengvas ir greitas automobilis dideliu apetitu degalams nepasižymi. Mieste „Opel GT“ šimtui kilometrų sunaudoja 13, užmiestyje – 6,9, o vidutiniškai – 9,2 l benzino.

Greitas, dinamiškos išvaizdos automobilis yra ir puikiai sukomplektuotas. Jau standartinėje įrangoje „Opel GT“ turi CD grotuvą, automatiškai valdomus veidrodėlius bei langus, nuolatinio greičio palaikymo sistemą, oro kondicionierių, 18 colių lengvojo lydinio diskus ir t.t.

„Opel GT“ rodsteris bus gaminamas Vilmingtono (JAV) mieste. Ten pat yra gaminami dar du „General Motors“ koncerno automobiliai: „Pontiac Solstice“ ir „Saturn Sky“.

Europiečiai naująjį rodsterį galės įsigyti jau kovą. Vokietijoje šio automobilio kaina bus 30 675 eurų (105 915 Lt). Panašiai automobilis turėtų kainuoti ir Lietuvoje.

Beje, tai bus jau antrasis „Opel GT“ automobilis. Pirmasis buvo gaminamas dar 1968-1973 m., tačiau tai buvo ne rodsteris, o kupė.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją