Pirmą kartą vairuotojai galės išbandyti ir specialią sportišką 1 serijos BMW trijų durų versiją.

Tarp BMW 1 serijos išvaizdos pokyčių: modifikuotos ir padidintos priekinės grotelės, išvaizda akcentuojama naujais tamsiais priekinių žibintų apvadais bamperyje ir platesne oro įsiurbimo anga. Naujojo trijų durų modelio dizainas perkelia automobilio svorio centrą į užpakalinę dalį. Šoninis vaizdas, savo ruožtu, yra charakterizuojamas ilgomis durimis su berėmiais langais ir vientisu šoniniu langu gale.

Keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo benzininiai bei dyzeliniai varikliai, pasak gamintojų, pradeda naują BMW variklių erą. Pavyzdžiui, BMW 120d galia, lyginant su analogišku ankstesniu modeliu, išaugo 14 AG (iki 177 AG), BMW 118d – 20 AG (iki 143 AG). Papildomą galią garantuoja naujos degalų įpurškimo sistemos dyzeliniuose varikliuose ir antros kartos tiesioginio degalų įpurškimo technologija High Precision Injection benzininių variklių modeliuose, o aliumininis karteris leidžia žymiai sumažinti variklio svorį.

Perkant naująjį pirmos serijos BMW, bus galima rinktis iš keturių benzininių bei dviejų dyzelinių variklių. Galingiausias iš jų – šešių cilindrų 3 litrų benzininis variklis, turintis sudėtingą magnio ir aliuminio karterį, VALVETRONIC ir dviguba VANOS sistemas bei išvystantis 265 AG. Tokia galia 100 km/h greitį leidžia pasiekti vos per 6 sek. (penkių durų modeliams per 6,1 sek.). Nepaisant didelės galios, šis variklis pasižymi ekonomiškumu: BMW 130i vidutiniškai sunaudoja 8,3 l/100 km.

Variklio ekonomiškumą naujiesiems pirmos serijos BMW užtikrina naujoji Brake Energy Regeneration, High Precision Injection bei Start/Stop sistemos. Pirmoji sistema užtikrina elektros generavimą tik tada, kai variklis turi perteklinės energijos arba automobilio stabdymo metu. Tai leidžia pasiekti maksimalų variklio galingumą, kai to tikrai reikia, pavyzdžiui, staigaus greitėjimo metu.

High Precision Injection technologijos dėka benzino dalis, maišantis orui ir degalams, yra minimali, taip yra sumažindamas anglies dvideginio išmetimas bei degalų suvartojimas. Automatinė Start/Stop funkcija, diegiama 1 serijos BMW su mechanine pavarų dėže – automobiliui sustojus prie šviesoforo ar transporto spūstyse ir įjungus neutralią pavarą bei atleidus sankabos pedalą, sistema automatiškai išjungia variklį. Jis vėl aktyvuojasi tik paspaudus sankabos pedalą, o tai leidžia išvengti degalų sunaudojimo kol automobilis nejuda.

Visuose modeliuose be standartinės mechaninės 6-ių pavarų dėžės, vairuotojas gali pasirinkti ir automatinę 6-ių pavarų transmisiją su Steptronic funkcija, taip pat perjungti pavaras svirtelėmis prie vairo.

Naujoji BMW 1 serija debiutuos kovo mėn. pradžioje Ženevos automobilių parodoje, panašiu laiku ją bus galima išvysti ir Lietuvoje.

Naujųjų BMW 1 serijos modelių specifikacijos:

ModelisBMW 130iBMW 120iBMW 118iBMW 116iBMW 120dBMW 118d
Variklio tipasbenz.benz.benz.benz.dyz.dyz.
Variklo tūris (l)3,02,02,01,62,02,0
Cilindrų skaičius644444
Galia (AG)265170143115177143
Sukimo momentas (Nm)315210190150350300
Įsibėgėjimas iki 100 km/h (sek.)6,1[6,0]7,8[7,7]8,8[8,7]10,87,6[7,5]9,0[8,9]
Maksimalus greitis (km/h)250224210200228220
Vid. kuro sąnaudos (l/100km)8,36,45,97,54,94,7
CO2 emisija (g/km)198152148181144145

[ ] – 3-jų durų modelio duomenys

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją