„Derybų su „WindJet" atnaujinti neįmanoma", - tvirtai pareiškė A. Ragnetti. Jis kategoriškai paneigė nuskambėjusius teiginius, esą „Alitalia" prisidėjo prie „WindJet" griūties. „Šis sprendimas mums nebuvo lengvas, tačiau „WindJet" atstovai neįvykdė savo įsipareigojimų", - sakė verslininkas. Pasak jo, per pastaruosius mėnesius „Alitalia" specialistai atskleidė daugybę pažeidimų. Kompanijos padėtis apverktina", - pareiškė jis.

„Alitalia" ir „WindJet" sandorio žlugimas tik apsunkino krizę kompanijoje. Naktį į sekmadienį „Windjet" sustabdė skrydžius. Dėl atšauktų skrydžių keleiviai buvo priversti praleisti naktį Romos Fiumičino oro uoste. Šalies civilinės aviacijos administracijos (ENAC) duomenimis, „Windjet" bilietus, galiojančius skrydžiams iki spalio pabaigos, buvo įsigiję maždaug 300 tūkst. Italijos keleivių.

Dėl susiklosčiusios situacijos didelių nuostolių patiria ne tik „WindJet" keleiviai, kuriems tenka primokėti nuo 80 iki 250 eurų už bilietą (tik viena kryptimi), bet ir daugybė turizmo bendrovių, organizuojančių keliones iš Italijos.

Pasak aviacijos pramonės specialistų, jų nuostoliai dėl aviacijos kompanijos bankroto gali siekti milijonus dolerių.

Neaiškus ir 504 „WindJet" darbuotojų likimas - jie lieka be darbo, be socialinių garantijų.

Nuo 2000 metų Italijoje bankrutavo 10 privačių pigių skrydžių bendrovių, vykdančių skrydžius šalies vidaus maršrutais. Italijos vartotojų asociacijos reikalauja iš valdžios sukurti efektyvius įstatyminius mechanizmus, kurie apsaugotų keleivius kompanijos bankroto atveju.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)