Jis pripažino, kad finansiniai „airBaltic“ rezultatai priklausys nuo degalų kainos. „Formuojant biudžetą, buvo numatytos labai dideles degalų kainos. Jeigu per metus degalų kainos bus 10 proc. didesnės, nei planavome, pagal šių metų rezultatus išlaidos padidės 8 mln. latų (39,4 mln. Lt), žinoma, tokiu atveju, jei nesiimsime jokių priemonių“, – sakė M. Gaussas.

Jis pridūrė, kad į „airBaltic“ bilietų kainas įtraukta priemoka už kurą.

M. Gaussas papasakojo, kad kiekvieną savaitę aviakompanijos vadovybės posėdyje analizuojami pagrindiniai kontroliniai įmonės veiklos rodikliai: pardavimų apimtys, vidutinė lėktuvo bilieto kaina, skrydžių skaičius, lėktuvų užpildymas, artimiausiam pusmečiui parduoti bilietai ir t. t.

„Šiuos visus rodiklius lyginame su analogiško pernai metų laikotarpio rodikliais, tada visiems matosi, ar pagerėjo padėtis. Vienas iš kontrolinių rodiklių – degalų kaina. Dabar degalų kainos didžiausias per visą istoriją. Žinoma, jeigu jos toliau didės, įvyks permainos visoje pramonės šakoje, ne tik „airBaltic“, – sakė M. Gaussas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją