Oro vežėjo pažymėjimas – pirmasis rimtas žingsnis, kuriant avialinijų verslą. Be šio dokumento apie keleivių skraidinimą galima tik svajoti.

„Air Lituanica“ vadovas Erikas Zubrus dar vasarį tikėjosi, kad šį dokumentą bendrovė gaus per porą mėnesių.

„Balandžio mėnesį jau tikimės turėti oro vežėjo pažymėjimą“, - DELFI vasarį sakė E. Zubrus.

Tačiau Civilinės aviacijos administracija (CAA) gesina „Air Lituanica“ vadovo optimizmą. CAA direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas DELFI informavo, kad A. Zuoko vizija oro vežėjo pažymėjimo dar negavo, o procesas užtruks gerokai ilgiau, nei tikėjosi E. Zubrus.

„Savo pažado jisai neįvykdys, - konstatavo A. Šumskas. - Yra sertifikavimo procedūra, kuri nėra tokia greita. (...) Vežėjo pažymėjimas dar tolokai. Mėnesis, pusantro.“

Bet ir išsirūpinusi oro vežėjo pažymėjimą, „Air Lituanica“ komercinių skrydžių vykdyti dar negalės. Gavusi šį dokumentą, įmonė turėtų žengti kitą žingsnį ir prašyti licencijos, leidžiančios oro transportu gabenti keleivius. Kada „Air Lituanica“ gali tikėtis šio, paties svarbiausio dokumento – A. Šumskas neprognozuoja.

Air Lituanica lėktuvas
„Pirmiausiai – vežėjo pažymėjimas. O kada jau turi vežėjo pažymėjimą, tada jau kreipiasi dėl veiklos licencijos“, - aiškino CAA direktoriaus pavaduotojas.

„Sodros“ duomenimis, skrydžių vykdyti dar negalinčioje aviakompanijoje „Air Lituanica“ jau įdarbinta 16 žmonių. Pradėdama realią oro vežėjo veiklą, bendrovė planuoja šį skaičių padidinti iki 70-80.

DELFI primena, jog „Air Lituanica“ planuoja nuostolingą veiklos startą. „„Pagal dabartinį verslo planą, aviakompanija planuoja išeiti į teigiamą rezultatą 2015 m.“, - vasarį DELFI teigė įmonės vadovas E. Zubrus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (312)