Anot keleivio, oro uosto darbuotojai išsiaiškino, jog lėktuvo įgula „jau viršijo per parą leidžiamą skrydžio valandų skaičių“, todėl turi pailsėti, o visas pretenzijas patarė reikšti kelionių organizatoriams „Novatours“ ir „Tez Tour“.

„Pasirodo, jog jie buvo taip suinteresuoti turistų pinigais, jog visai nepagalvojo apie žmogiškąjį faktorių – įgulos poilsį. Keleiviai šokiruoti! Prarasta visa diena, į Antaliją atvyksime jau sutemus“, - sunkiai emocijas tramdė vyras.

Keleivio teigimu, tie, kurie jau užsiregistravo skrydžiui, negali palikti laukimo zonos: „Įsivaizduokite, ką tai reiškia ne vietiniams, kurie kėlėsi su tamsta, kad spėtų atvykti į Taliną, o dabar yra priversti visą dieną dykai sėdėti“.

Kaip DELFI sakė oro uoste dirbanti „Tez Tour“ atstovė Irina Repeckaja, reisas atidėtas dėl techninių kliūčių. „Į oro uostą laiku neatvykus lėktuvui, oro linijoms „SmartLynx“ kilo problemų. Todėl ekipažas privalėjo ilsėtis ir skrydis perkeltas į 15.40 val. Žmonės užsiregistravo, jie gavo po du talonus maistui. Norintieji galėjo pareiti į keleivių patikros zoną, iš ten galima ramiai išeiti, nors jau ir patikrinti pasai. Žmonės galėjo parvažiuoti namo ar išeiti pasivaikščioti“, - tikina moteris.

I.Repeckaja taip pat sakė, jog kaip kompensaciją už prarastą dieną kelionių organizatorius dažniausiai siūlo ekskursiją arba pinigus. Šis klausimas bus sprendžiamas lėktuvui pakilus.

„Šiandien 5.30 val. ryto skrydžių bendrovė „SmartLynx“ mums pranešė, jog skrydis, numatytas 8 val. ryto, nukeliamas į 15.20 val. po pietų“, - situaciją apibūdino „Novatours“ vykdomasis direktorius Andre Uustalas.

„Laikydamasi nustatytų taisyklių, skrydžių bendrovė privalo žmonėms užtikrinti maitinimą – išduoti du po 10 eurų (34,5 Lt) vertės talonus. Mano žiniomis, lėktuve nemokamai vaikams bus siūloma sulčių, suaugusiems – vyno ar alaus. Mes, savo ruožtu, klientams pasiūlysime nemokamą ekskursiją Antalijoje, arba kompensuosime pusės vienos atostogų dienos išlaidų“, - patikino A. Uustalas.

„SmartLynx Airlines Estonia“ vykdomoji direktorė Kristina Raidla-Puhm DELFI paaiškino: „Šiandieninis reisas Talinas-Antalija MYX537/538 atidėtas dėl lėktuvo įgulos darbo laiko taisyklių, kurios numato, jog tarp dviejų reisų įgula privalo ilsėtis ne trumpiau nei 12 valandų. Žvelgiant iš skrydžio saugos perspektyvos, bendrovei tokių taisyklių laikymasis – didžiausias prioritetas. „SmartLynx“ atsiprašo keleivių ir partnerių. Skrydžio tiek Antalijoje, tiek Taline laukiantiems keleiviams bus skirta po du talonus maistui – kiekvienas po 10 eurų. Be to, skrydžių bendrovė padengs skambučių, būtinų apie susiklosčiusią padėtį informuojant šeimą ir artimuosius, išlaidas. Lėktuve visiems keleiviams pasiūlysime nemokamų gaiviųjų ir lengvų alkoholinių gėrimų . Šiuo metu derimės su kelionių organizatoriais ir svarstome papildomos kompensacijos klausimą“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)