„Mūsų duomenimis, Rusijoje esame pirmame alaus trejetuke tarp importuojamų alaus prekės ženklų. Produkcijos eksporto į Rusiją augimas – nuoseklaus darbo rezultatas. Pradėjome prieš septynerius metus ir šiandien turime keturis partnerius, dirbame tiek su didžiaisiais tinklais, tiek su tradicine prekyba“, – teigia Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

M. Horbačauskas taip pat atkreipia dėmesį į tai, jog ilgėja šalių, į kurias eksportuojami bendrovės gaminiai, sąrašas. Su nealkoholiniu alumi pernai pirmąkart įžengta į Japonijos rinką. Šiemet planuojama šią eksporto kryptį plėsti.

Įmonė 2019 m. pirmą kartą peržengė 100 mln. litrų gamybos ribą – iš viso pagaminta 107,6 mln. litrų visų kategorijų gėrimų.

Nielsen“ duomenimis, „Volfas Engelman“ alus 2019-aisiais pasiekė 24 proc. rinkos dalį. 2018 m. šis rodiklis buvo 22,8 proc.

„Volfas Engelman“ praėjusiais metais atėjo į mineralinio vandens sektorių ir investavo apie 5 mln. eurų į gręžinį bei gamyklą Druskininkų rajone ir pasiūlė vandenį „UNIQA“.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Šiuo metu „Olvi” yra trečia pagal dydį alaus, sidro ir nealkoholinių gėrimų gamintoja Suomijoje, kurią 1878 m. įkūrė aludaris Williams Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)