10 tūkst. eurų dienos apyvartą viršijo tik prekyba “Agrowill Group” akcijomis. Be to, šios akcijos pabrango 1,28 proc. Labiausiai brango „Utenos trikotažo“ akcijos – 4,97 proc., o šių akcijų buvo perleista už neįprastai didelę sumą – 1,9 tūkst. eurų. Daugiau nei 2 proc. brango ir „Lino“ akcijos. Daugiau nei 1 proc. pigo „Lietuvos jūrų laivininkystės“ ir „Linas Agro Group“ akcijos.

Antrą prekybos sesiją iš eilės Talino akcijų biržoje vyravo teigiamos investuotojų nuotaikos. Per šį laiką indekso reikšmė išaugo beveik 3 proc. Penktadienį Taline brangusių akcijų buvo tris kartus daugiau nei pigusių, o akcijų dienos apyvarta siekė 724 tūkst. eurų. Apie 70 proc. visos Talino apyvartos sudarė prekyba „Tallink Grupp“ ir „Silvano Fashion Group“ akcijomis.

Be to, „Tallink Grupp“ akcijos brango 1,16 proc. iki 0,7 euro, t.y. aukščiausios kainos per pastaruosius metus. Ir vėl didelio investuotojų dėmesio susilaukė „Baltika“ akcijos, kurių buvo perleista už 45 tūkst. eurų, o akcijų kaina išaugo labiausiai Taline – 5,58 proc. Per paskutinį pusmetį „Baltika“ akcijos pabrango beveik dvigubai ir pasiekė taip pat vienerių metų aukštumas. Tai lėmė pirmą sykį nuo 2008 metų uždirbtas ketvirčio pelnas bei parduotas NT, už kurį gautos lėšos buvo panaudotos paskolos grąžinimui. Dėl neaktyvios prekybos ir trijų nedidelių sandorių „Merko ehitus“ akcijos brango 4,52 proc. Labiausiai pigo „Ekspress Grupp“ – 1,75 proc. Ketvirtadienį šios akcijos buvo vienos labiausiai brangusių Taline.

Rygoje akcijų buvo perleista už 16 tūkst. latų, o trečdalis šios apyvartos pasiekta prekyboje „Olainfarm“ akcijomis. Nors bendrovė ir vėl ėmė demonstruoti įspūdingą pardavimų augimą, tačiau paskutinius 6 mėn. šių akcijų kaina išlieka praktiškai nepakitusi. Rygos akcijų biržos indeksas padidėjo 0,44 proc., tačiau labiausiai brango neaktyviai prekiaujamos akcijos. Labiausiai pigo „Ditton pievadkezu rupnica“ – 3,64 proc.

Penktadienį „Apranga“ paskelbė apie pirmosios „Burberry“ parduotuvės atidarymą Baltijos šalyse. Bendrovė jau seniau buvo paskelbusi apie pasirašytą franšizės sutartį dėl šio prekės ženklo drabužių pardavimo Baltijos valstybėse. Iš viso ketinama atidaryti tris „Burberry“ parduotuves valstybių sostinėse. „Apranga“ ne kartą įrodė mokanti pasirinkti teisingus naujus rūbų prekės ženklus, o prestižinių rūbų segmentas yra vienas iš tų segmentų, kuriam tradiciškai įmonė skiria daugiau dėmesio ir kuriam ateityje taip pat bus skiriama daugiau jėgų, siekiant pasiekti didesnį pelningumą.

Šaltinis
Temos
Investicinis bankas "Finasta“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją