Kaip praneša bendrovė, stiprų nuosmukį karantino metu kompensavo anksčiau ir stipriau nei tikėtasi atsigavęs vartojimas. Pasibaigus karantinui bendrovė fiksavo vartojimo bumą ir gerokai didesnę nei prognozuota paslaugų paklausą. Be to, atlikti ir tam tikri finansiniai pataisymai, susiję su praėjusiais laikotarpiais.

Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo vis populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 185 tūkst., o tai yra 14 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Bendrovės pajamos pirmąjį 2020-ųjų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 3,1 proc. ir siekė beveik 124 mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį pusmetį siekė 39,4 proc. Tai sudarė 47,8 mln. eurų – 6,2 proc. daugiau nei prieš metus.

2020 m. antrąjį ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. gyventojų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo beveik 10 proc. ir pasiekė 214 tūkst.

Sparčiam verslo klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo ir toliau plečiamas paslaugų spektras.

„Tele2“ į ryšio kokybės gerinimą pirmąjį 2020 m. pusmetį investavo 4,2 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)