„Euromonitor International“ vyresnioji konsultantė Marija Milasevič sako, kad drabužių mažmeninė prekyba buvo viena iš labiausiai koronaviruso neigiamai paveiktų kategorijų tarp mažmeninės prekybos kanalų 2020 metais.

„Remiantis „Euromonitor International“ duomenimis, 2020 metais pasaulinė mažmeninės prekybos rinkos vertė sumažėjo 27 proc. Daugumos drabužių prekių ženklų pardavimai sumažėjo dviženkliais skaičiais. Nepaisant nuosmukio, sunkūs metai taip pat suteikė galimybių geriau pasirengti tam laikotarpiui, kai ekonomika atsigaus“, – komentare sako M. Milasevič.

Jos teigimu, „Pepco Group“ 2020 metais įmonė atidarė 327 naujas prekybos vietas. „Pepco Group“ plėtėsi į naujas rinkas – Italiją ir Serbiją. Bendrovė turi planą šįmet atidaryti 400 naujų prekybos vietų (310 su „Pepco“ prekės ženklu) ir išlaikyti geografinę plėtrą.

„Pepco Group“ valdo 3 prekės ženklus visoje Europoje – „Pepco“, „Poundland“ ir „Dealz.“

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją