„Pernai Baltijos šalių stambios buitinės technikos rinka augo apie 5 proc., šiuo tikslu dėjome daug pastangų vystyti šios kategorijos asortimentą – pradėjome platinti „Hitachi“ šaldytuvus ir „Gorenje“ buitinę techniką. Tai leido per paskutiniuosius metus pasiekti daugiau nei 10 proc. kategorijos pajamų augimą“, – pranešime teigia „ACC Distribution“ vadovas Žymantas Baušys.

Pasak Ž. Baušio, didesnio vartotojų susidomėjimo sulaukia išmanieji ir išmaniųjų namų įrenginiai. Ypatingai populiarūs, anot jo, Baltijos šalyse 2018 metais buvo elektriniai paspirtukai „Segway“ – jų pardavimai augo 4 kartus, pastebimas augantis susidomėjimas išmaniaisiais laikrodžiais.

Anot pranešimo, svarbus „ACC Distribution“ segmentas yra ir technologiniai sprendimai verslui. Per paskutinius metus Baltijos šalyse serverių, saugyklų ir tinklo sprendimų pajamos augo daugiau nei 70 proc., komercinių ekranų – 30 proc., verslui skirtų kompiuterių – 15 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją