aA
Tiek klientai, tiek verslų savininkai technologijomis naudojasi kasdien. Vis dėlto ne visi, siekdami efektyvumo, tinkamai jas pasitelkia. Svarbu tinkamai įvertinti savo dabartinę veiklą. Pateiksiu 5 žingsnius, kurie padės pasiekti geriausią rezultatą.
Povilas Vytautas Dudonis
© Asmeninio albumo nuotr.

1 žingsnis: iškilusias problemas spręskite čia ir dabar

Dauguma mano, kad kai klientui iškyla nesusipratimų, geriausia juos spręsti asmeniškai. Visgi vienu metu visų iškilusių problemų epicentre būti sudėtinga. Pavyzdžiui, kai problemų atsiranda dėl Jūsų prekių, produktų arba jų užsakymo pateikimo tinklalapyje, jums pasiseks, jei klientai susisieks patys. Paprastai žmonės nelinkę iš karto susisiekti su įmonėmis, nes yra susidūrę su blogu aptarnavimu telefonu ir gavę tokių atsakymų kaip „šią savaitę atsiųsime jums daugiau informacijos“, „prašome naudoti DUK puslapį mūsų tinklalapyje“, „mūsų specialistas jums perskambins“.

Labai svarbu rasti skubių sprendimų, bendradarbiaujant su klientu, čia ir dabar. Dauguma išmaniųjų programėlių programų padeda tai daryti. Jas naudojant, klientas galės parodyti, ką mato savo kompiuteryje, todėl greitai galėsite patarti arba paprašyti kompiuterio valdymą perduoti jūsų ekspertams.

2 žingsnis: stenkitės taupyti klientų laiką ir pastangas

Klientų laikas – viena iš labiausiai vertinamų prekių. Nors technologijos ir taip prisideda prie klientų laiko sutaupymo, daugelis nori tai dar labiau suefektyvinti.

Remiantis tyrimais, 90 proc. žmonių linkę pakartotinai rinktis tuos tiekėjus, su kuriais bendradarbiavimas buvo greičiausias. Taigi labai svarbus niuansas – suraskite greitesnių atsiskaitymo kelių, pavyzdžiui, nuskaitymo programėlių, kurias naudodami klientai galės atlikti mokėjimus akimirksniu. Dar vienas pavyzdys – suorganizavus renginį, žmonių registravimas arba jų bilietų tikrinimas užima tikrai daug laiko. Tai galima padaryti greičiau ir tiksliau išmaniuoju įrenginiu nuskenuojant jau turinčių žmonių bilietus.

3 žingsnis: nuolat informuokite klientą

Dar vienas svarbus dalykas, kurį žmonės itin vertina – efektyvus bendravimas. Jei klientai leidžia pinigus produktams ar paslaugoms, jie nori būti tikri, kad tikrai tai gaus. Kai klientai suabejoja dėl savo investicijos, savo nuomone, kartais ir ne visai pozityvia, pasidalija internete. Jūs galite tam užkirsti kelią suteikdami visą informaciją apie tai, kada bus pristatyti produktai ar paslaugos. Tai neleidžia klientams nerimauti, pasikeitus laiko juostoms ar atsiradus kitų trikdžių.

4 žingsnis: būkite visada pasiekiami

Jūsų klientas gali būti bet kuriame pasaulio kampelyje, todėl svarbu, kad 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę jis ne tik gautų visą informaciją, bet ir galėtų atlikti užsakymus kada tik panorėjęs.

Tikrai retas atvejis, kai klientas, turėdamas klausimų apie prekes ar produktus, atsiųs jums laišką. Tai jam užtrunka nemažai laiko. Todėl svarbu sudaryti jiems galimybę komunikuoti iškart, jam būnant el. tinklalapyje ir rašant atskirame laukelyje.

5 žingsnis: tinkamai valdykite savo veiklą

Koordinuojant veiklą, labai svarbu prisitaikyti prie kiekvieno projekto ir jį tinkamai valdyti. Pavyzdžiui, „Serfy“ yra bendra ir lengvai valdoma sistema, kurią naudodami užsakovai ir paslaugų teikėjai realiu laiku vienoje vietoje efektyviai komunikuoja darbiniais klausimais. Tai vienintelė sistema, kuri įtraukia užsakovą į procesą ir suteikia galimybę stebėti vykdytojų vidinę veiklą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Virgilijus Mirkės. Dvi pensijų taupyklės: kurią pasirinkusieji laimėjo daugiau? (3)

Pensijų kaupimo sistema pastarąjį kartą buvo tobulinama prieš penkerius metus. 2013 metais...

Vytautas Adomaitis. Kur tarp popierių užkasti mažiausių Lietuvos įmonių 20 mln. eurų?

Praeitą savaitę paskelbtas Biurokratijos indeksas 2018 leido pirmą kartą eurais įvertinti keturis...

Tadas Povilauskas. Kaip ilgai dar džiaugsis smaližiai? (2)

Dietologai ir mitybos ekspertai dėl to, ko gero, nė kiek nesidžiaugia. Ne itin tai džiugina ir...

Juozas Augutis. Vieno energijos šaltinio dominavimas šildymo kainas kelia aukštyn (6)

Daug viešų diskusijų sukėlusios kylančios biokuro kainos dar kartą patvirtina seniai žinomą...

Indrė Genytė-Pikčienė. Ristis konkurencingumo indeksuose žemyn Lietuvai – prabanga (3)

Šiandien paskelbta 2018-ųjų Pasaulio ekonomikos forumo ataskaita, kurioje ši institucija, atlikus...

Top naujienos

Bakas: pažeidžiamų politikų yra kiekvienoje politinėje partijoje (1)

Politiškai pažeidžiamų politikų yra kiekvienoje politinėje partijoje, o būtent tokius asmenis...

Užkalnis. Kaip auklėti vaikus, kad neužaugtų panašūs į jus (78)

Mes visi žinome ir sutariame, kad visų bėdų priežastis pas mus yra kiti žmonės. Valdžia –...

Atšventė: po dotacijos patvirtinimo LSDDP užpirko 19 butelių vyno (311)

Ketvirtadienį Seimui priėmus nutarimą, kuriuo iš valstybės biudžeto Lietuvos socialdemokratų...

Atlygis už neryžtingumą: ką Putinui davė „neveiksmingos“ sankcijos (183)

Nepaisant to, kad iš esmės kiekvieną savaitę galima išgirsti apie naujas sankcijas Rusijai arba...

Kubietiškas salsos klubas sostinėje nustebino neeiliniais sprendimais: užkliuvo ne tik užkandžių šaldytuvas kampe

Tiems, kurių penktadienis prasideda nuo galvos laužymo, kokią vietą pasirinkti vakarui praleisti:...

Liberalų krizė apima visą Lietuvą: Pagėgiuose spaudžiama ranka Komskiui, Klaipėdoje bręsta skilimas (75)

Liberalų sąjūdžio Pagėgių skyrius subyrėjo – didžioji dauguma nusprendė trauktis iš...

Putino sargybinis išgirdo tokį atsaką, kad maža nepasirodė (168)

Rusijos opozicijos lyderis Aleksejus Navalnas priėmė Rusijos nacionalinės gvardijos vado, dar...

Andrius Šedžius atsakė Monikai, kuri jį apkaltino vaiką prižiūrėti atidavus kitai moteriai: tai jau darosi liguista (31)

Po dar vieno parengiamojo posėdžio aistros tarp šiuo metu dramatiškai besiskiriančių Andriaus...

„Ryto“ sirgaliai įtariami Kaune sumušę „Žalgirio“ aistruolius ir atėmę atributiką policija nustatė 11 jaunuolių (73)

Kauno pareigūnai penktadienį nustatė 11 jaunuolių, kurie spalio 7 d. užpuolė prie parduotuvės...

Vilnietis pasipiktinęs: stebėdami, kaip vyksta namo administratoriaus rinkimai, nebegalime tylėti (1)

Į DELFI redakciją kreipėsi Didlaukio g. 34 namo gyventojas (vardas ir pavardė žinomi – DELFI),...