„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška sako jog projektas pamažu įgauna pagreitį ir dabar pereina į kitą etapą – sprendinių konkretizavimą.

„Tam norime pasitelkti geriausius architektūros ir urbanistikos specialistus, kurie pasiūlytų modernaus mobilumo centro idėją, atliepiančią šiuolaikinius mūsų poreikius – darnų mobilumą ir patogias laisvalaikio bei darbo erdves“, – pranešime teigė M. Bartuška.

2 alternatyva

„Lietuvos geležinkeliai“ BNS informavo, jog su „Civitta“ pasirašyta 69,6 tūkst. eurų (be PVM) vertės sutartis.

Architektūros konkursą planuojama rengti 2021 metų pradžioje, o jo laimėtojus paskelbti metų viduryje.

„Lietuvos geležinkeliai“ viename iš etapų planuoja atnaujinti Vilniaus geležinkelio stoties pastatą ir pastatyti naują statinį virš bėgių – jungtį tarp Naujininkų ir Naujamiesčio su Senamiesčiu.

2018 metų vasarą „Lietuvos geležinkeliai“ su Vilniaus savivaldybe pasirašė ketinimų protokolą, pagal kurį per 5-10 metų planuojama modernizuoti Vilniaus stoties teritoriją: sujungti geležinkelio bei autobusų stotis, perkelti „Lietuvos geležinkelių“ būstinę, taip pat plėtoti komercinius objektus.

Šiuo metu rengiamu apie 33,5 ha ploto teritorijos tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties ir Seinų gatvių detaliuoju planu bus nuspręsta, kaip modernizuoti abi stotis, numatyti teritorijos užstatymo bei panaudojimo galimybes, įvertinti susisiekimo ir infrastruktūros pakeitimus.

Vilnius Connect

„Vilnius connect“ architektūros dirbtuvėse pernai buvo kuriama stoties teritorijos vizija. Plėtros koncepcijos rengiamos jų rezultatų pagrindu bei atsižvelgiant į ekspertų rekomendacijas.

Modernizavimo darbai planuojami teritorijoje tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių, kurią patikėjimo teise valdo „Lietuvos geležinkeliai“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)