Tačiau ši patalynė ir rankšluosčiai gali būti ne tokie švarūs, kaip atrodo, teigia viešbučių savininkai, prisijungę prie vienos interneto diskusijų gijos apie dalykus, kuriuos viešbučiai norėtų nuslėpti, rašo independent.co.uk.

Zeevas Sharonas ir Michaelas Forrestas Jonesas vadovauja viešbučių startuoliams Jungtinėse Valstijose.

M. Forrestas Jonesas vadovauja bendrovei „Beechmont Hotels Corporation“ – viešbučių operatorei, kuri konsultuojasi su kitas viešbučių savininkais, kaip būtų galima pagerinti savo verslą.

Tuo tarpu Z. Sharonas yra startuolio „Hotelied“, suteikiančio žmonėms galimybę gauti nuolaidų prabangiuose viešbučiuose, vadovas.

Tačiau netgi prabangiuose viešbučiuose ne visada laikomasi tokios švaros, kaip derėtų.

Anot atsakymų svetainėje „Quera“, tai yra kelios paslaptys, kurių viešbučių registratūroje dirbantys žmonės jums niekuomet neatskleis.

1. Nuimkite nuo lovų užklotus.

M. Forrestas Jonesas sakė, kad visi daiktai, turėję kontaktų su ankstesnių svečių oda, kiekvieną kartą turi būti paimti ir išskalbti, bet netgi brangiausi viešbučiai ne visada tai daro.

„Viešbučiai turi keisti antklodes. Tačiau jos lieka. Kai kurie viešbučiai vengia skalbti jas kiekvieną dieną, jei mano, kad gali to išvengti“, - teigė jis.


2. Patikrinkite, ar nesugadinta durų akutė.

Tai nėra dažna problema, bet retkarčiais ji pasitaiko, sako M. Forrestas Jonesas. Jis pataria užkimšti durų akutę susuktu popieriumi rašteliams, kai ji nenaudojama.

Jei kažkas pasibels į duris, tokį kamštį galima ištraukti ir pažiūrėti, kas už jų stovi. Jei nieko nesimato, jis pataria iš karto skambinti į registratūrą.

„Laukiu tos dienos, kai galėsiu rekomenduoti tik tuos viešbučius, kuriuose prieš samdant ar kas dvejus metus bus tikrinama kiekvieno darbuotojo, turinčio teisę paimti kambarių raktus, reputacija. Tačiau kol kas negaliu to daryti“, - apgailestavo jis.

3. Nenaudokite medinio stovo lagaminams.

Patalinės blakės mėgsta medį. Nors medinis stovas lagaminams atrodo gražiau ir yra brangesnis už metalinį, tai tikras rojus blakėms veistis.

M. Forrestas Jonesas sako, kad iš lagaminų išimtus daiktus svečiai turėtų pasidėti ant kitų baldų, o patį lagaminą palikti ant grindų.

4. Viešbučio kambarių kaina priklauso nuo to, kiek kainavo jų įrengimas.

Z. Sharonas sako, kad kiekvienas tūkstantis dolerių, investuotų į kambarį, prie kasdieninės numerio kainos prideda po dolerį.

Taigi, jei kambario įrengimas kainavo 300 tūkst. dolerių, už vieną jame praleidžiamą naktį viešbutis turėtų prašyti 300 dolerių.


5. Venkite prie sienos pritvirtintų plaukų džiovintuvų.

Palyginus su kitais kambario daiktais, ant plaukų džiovintuvo aptinkama daugiausia bakterijų.

Kiti tyrimai parodė, kad itin nehigieniški yra televizoriaus valdymo pulteliai ir naktinių šviestuvų jungikliai.

„Veikiausiai taip yra dėl to, kad valytojai pamiršta juos patikrinti ir perbraukti dezinfekuojančiu valikliu“, - sakė M. Forrestas Jonesas.

6. Mini barai beveik visuomet yra nuostolingi.

Nepaisant to, kad mini baruose sukrauto maisto kainos atrodo itin užkeltos, viešbučių savininkams sunkiai sekasi gauti iš jų pelno.

„Mini barai beveik visuomet būna nuostolingi, net jei už dietinę kolą prašoma 10 dolerių“, - sakė Z. Sharonas.

7. Įsitikinkite, kad rankšluosčiai rankoms yra švarūs.

M. Forrestas Jonesas liko nustebęs, kai vieną dieną nusprendė padirbėti su kambarių tvarkytojais.

„Žinote, kur beveik visuomet galima rasti rankšluostį rankoms, jei kambaryje gyveno vyrukas? Ant žemės, šalia lovos, maždaug pusiaukelėje, galbūt prie lovos kojų. Kiekviename kambaryje, kuriame gyveno vyras, rankšluostis visada būna numestas maždaug toje pačioje vietoje netoli lovos. Visa kita paliksiu jūsų vaizduotei“, - teigė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)