„Mūsų kolega ieškojo buto, bet jis yra pakankamai užimtas, tad sekėsi sunkiai. Atsiranda koks įdomesnis skelbimas, bet kai kolega skambina, butas arba išnuomotas, arba rezervuotas. Po poros savaičių paieškos jis suprato, kad būsto paieškai arba turi skirti daug laiko, kas kainuos brangiai, arba tenkintis neracionaliais variantais. Mes dirbame informacinių technologijų (IT) srityje, tad sukūrėme įrankį, kuris greitai surado ir pateikė naujausius skelbimus pagal kolegos paieškos kriterijus. Jam pavyko butą surasti per savaitę gaunant į elektroninį paštą naujausius skelbimus“, - pasakoja „Osos“ pardavimų vadovas Algirdas Stasiūnaitis.

Tuomet įrankį paruošę specialistai nutarė pasiaiškinti, ar ši problema yra aktuali ir kitiems būstą nuomojantiems žmonėms.

„Mes apklausėme draugus, kaip jiems sekėsi susirasti butą nuomai ir nebuvo nei vieno, pasakiusio, kad jį susirado lengvai ir greitai. Dažniausiai buvo išgraibstomi tokie butai, kurių kaina atitiko kokybę“, - dėsto A. Stasiūnaitis.

Sukūrę naujausių NT skelbimų paslaugos beta versiją, jaunųjų verslininkų komanda pastebėjo, kad yra paslaugos poreikis yra. Išklausę vartotojų patirtis, jaunuoliai sukūrė antrąją versiją, praplėsdami jos funkcionalumą parduodamų bei nuomojamų namų ir butų paieška. Savo paslaugą jie pavadino „Virtualus brokeris“ ir už naujausius skelbimus nutarė prašyti mokesčio, pavyzdžiui, už savaitę siunčiamus naujausius butų nuomos skelbimus prašoma 7 litų.

„Šios paslaugos kaip pajamų šaltinio dar nevertiname, mūsų įmonė teikia IT paslaugas, kuria įvairius projektus. Jeigu paslauga išaugs į verslą, manau, ji taps papildomu pajamų šaltiniu mūsų įmonei, - mano A. Stasiūnaitis. - Mūsų tikslas nėra „atiminėti duoną“ iš skelbimų portalų ar brokerių, o padėti tiems, kas ieško būsto, tačiau neturi pakankamai laiko, greičiau surasti tinkamą pasiūlymą. Taigi, skelbimų portalai sulauks tikslingesnių lankytojų, brokeriai - greičiau išnuomos arba parduos kuruojamus objektus.“

Algirdas Stasiūnaitis
NT bendrovės „Ober-Haus“ senamiesčio biuro vadovas Marius Čiulada idėją vadina įdomia.
 
„Paklausa šviežiausiems skelbimams yra. Naujausi skelbimai visada yra patys įdomiausi“, - sakė pašnekovas.
 
Visgi, kartu jis kėlė klausimų: kaip būtų sprendžiama problema, jei skelbime nurodoma kaina keičiasi.

„Paprastai tiek pardavimas, tiek nuoma, pradedama nuo šiek tiek didesnės kainos ir su laiku ji mažinama. Tokiu atveju sistema parodys naujausią kainą, bet ar parodys, skelbimą kaip naujieną,  kai kaina buvo sumažinta? Gali būti, kad žmogus vėliau šio pasiūlymo nebematys, nes iš pradžių jo nepasirinko dėl aukštos kainos“, - svarstė M. Čiulada.
 
Jis mano, kad paslauga bus įdomi, jei bus kokybiška.

Laikas parodys, kiek tokia paslauga bus kvalifikuota ir reali“, - apibendrino M. Čiulada.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)