„Hilton“ atėjimas į Lietuvą yra svarbus įvykis šalies turizmui. Visų pirma jis žymi Lietuvos ir Vilniaus, kaip verslo ir poilsio kelionių krypties, patrauklumą. Antra, tokie tarptautiniai prekės ženklai sukuria papildomą vertę, nes į naujas vietas pritraukia savo ištikimų klientų srautą. Trečia, „Hilton“ visame pasaulyje išsiskiria aptarnavimo kultūra, tad jis kilstels šią kartelę visame svetingumo paslaugų sektoriuje“, - teigia „Hilton Garden Inn“ valdytojo Lietuvoje, tarptautinio viešbučių operatoriaus „Apex Alliance Hotel Management“ vadovas Augustinas Barauskas.

Lietuva Pasaulio Banko verslo tyrime „Doing Business 2019“ užima 14-tą iš vertintų 190 pasaulio valstybių. Tai vienas pagrindinių reitingų, į kurį atsižvelgia verslininkai, rinkdamiesi šalį, kur investuoti. Vilniuje savo paslaugų centrus atidaro vis daugiau tarptautinių kompanijų. Verslo kelionės tampa vis dažnesnės, todėl tarptautinių verslo klasės viešbučių, kurie orientuojasi į itin aukštus aptarnavimo kokybės standartus, poreikis auga.

„Verslo atstovui reikalinga kokybiška kelionė: jis tikisi greito ir sklandaus aptarnavimo. Atsižvelgiant į tokių klientų poreikius, 164-ių kambarių „Hilton Garden Inn“ viešbutyje, įsikursiančiame „LiveSquare“ verslo komplekse, veiks konferencijų salės, spartus Wi-Fi interneto ryšys. Norintys padirbėti tai galės padaryti tiek minėto komplekso bendradarbystės centre „Spaces“, tiek ir savo kambariuose, mat jie bus pritaikyti darbui. Įsikursime strategiškai patogioje mūsų klientams vietoje, netoli vyriausybinių organizacijų, ambasadų, verslo centrų, Seimo. Patogi lokacija viešbučio svečiams leis sutaupyti šiandien itin brangaus laiko“, - pažymi A. Barauskas.

Augustinas Barauskas / „Apex Alliance Hotel Management“ nuotr.
Praėjusią vasarą „Hilton“ keitėsi interjero konceptas: jis tapo šviesesnis, erdvesnis ir pritaikytas besikeičiantiems keliautojų poreikiams - bendravimui sukurtos specialios erdvės. Vilniuje duris atversiantis viešbutis bus vienas pirmųjų, įrengtų pagal atnaujintą koncepciją. Nors „Hilton“ prekės ženklas yra tarptautinis, jis skatina, kad šalyse, kuriose atsidaro šio tinklo viešbučiai, juose atsispindėtų vietinė kultūra. Kuriant lietuviškąjį „Hilton Garden Inn“, „Jurtos“ interjero dizainerėms buvo palikta nemažai kūrybinės laisvės, tad duoklė buvo skiriama autentiškos lietuvių kultūros paveldui.

„Visa tai subtiliai atsispindės detalėse ir tai taps vienu iš viešbučio išskirtinumų. Baltų raštus primenančios žalvario detalės bus įklijuotos grindų plytelėse, susitikimų kambariai bus pavadinti baltų genčių pavadinimais. Lubose instaliuoti kabantys žalvario elementai - tai tarsi užuomina į šiaudinius „sodus“. Net ir šiurkštaus granito židinio apvadas turėtų atrodyti kaip numestas akmuo ar aukuras. Viešbučio interjere netruks ir baltų kultūrai būdingų žemiškų ramių spalvų, o puodynėse susodinti ir lauko žibintais apšviesti medeliai „Garden Lounge“ zonoje bus tarsi žaliojo Gedimino prospekto tęsinys“, - sako „Jurtos“ interjero dizainerė Nona Kondrotas.

Šiuo metu „Apex Alliance Hotel Management“ valdo „Hilton Garden Inn Bucharest Old Town“, „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“ viešbučius. Šiais metais planuojama atidaryti dar 5 viešbučius: „Hilton Garden Inn Vilnius City Center”, „Hilton Garden Inn Riga Old Town“, „Hilton Garden Inn Bucharest Airport“, „Courtyard Bucharest Floreasca“, „Moxy Bucharest Old Town“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)