„Keliaudamas po kitus biurus JAV ir Kanadoje, mačiau, kad ne visi pardavimo srities specialistai turi savo darbo vietas, nes jie dirba su klientais susitikdami jų namuose, biuruose, nuolat keliauja. O ir įmonei biure turėti vietą žmogui kainuoja pakankamai nemažai“, - teigė NT bendrovės „Re/max Lietuva” regiono direktorius ir savininkas Žiuljenas Galeckas.

Pasak pašnekovo, jog „Re/max Lietuva” nekilnojamojo turto brokeriai yra ne įmonės darbuotojai, o klientai – jie yra išsiėmę individualios veiklos liudijimus ir kad galėtų dirbti su įmonės turima informacija, prisistatyti jos atstovais, už tai moka papildomai.

Įmonės administraciją, t.y. „Re/max Lietuva” darbuotojų, yra nedaug – apie 15, kai pardavimo specialistų yra beveik 100.

„Naujajame įmonės biure nutarėme įdiegti „švaraus stalo“ (angl. - „cleandesk“) sistemą, kai pardavėjas, padirbęs prie stalo, susidėtų daiktus ir savo vietą užleistų kitam“, - sako Ž. Galeckas.

Naujasis biuras yra triaukštis: pirmajame įsikurė 80 kv. m kavinės erdvė ir dar tiek pat užima individualūs susitikimų su klientais kambariai.

“Visgi, tai nėra kavinė, į kurią gali užsukti bet kas – ji skirta tik įmonės darbuotojams ir pas juos ateinantiems klientams“,- paaiškino pašnekovas.

Antrame aukšte, kurio plotas – apie 400 kv. m – bus įsikūrusi administracija ir kabinetai su „švaraus stalo“ sistema.

Trečiame aukšte – taip pat apie 400 kv. m – bus įrengiami asmeniniai darbuotojų kabinetai, tačiau norintys juose įsikurti turės susimokėti nuomą, artimą rinkos kainai. Kabineto dydis siekia 12-14 kv. m, vieną kabinetą gali nuomotis ir keli įmonės darbuotojai.

„Darbuotojai patys mokės už privačius kabinetus. Dabar yra apie 12 žmonių, kurie turi savo asmeninius kabinetus, - skaičiavo Ž. Galeckas. - Šiame biure darbuotojai gali pasirinkti, kaip nori dirbti, o mums tai leidžia sumažinti sąnaudas už žmogaus darbo vietą.“

Pirmajame ir antrajame aukšte įmonės darbuotojai dirba be jokių papildomų mokesčių už patalpą.

„Darbo vietą NT pardavėjai gali pasirinkti pagal poreikius. Žinoma, tie, kurie nuomojasi biurus, uždirba daug ir turi savo asistentus, tad jiems reikia atskiros darbo vietos. Tiems, kurie tik pradeda dirbti, yra sukuriamos tam reikalingos sąlygos“, - kalbėjo Ž. Galeckas.

Bendrovė skaičiuoja, kad naujame 1 tūkst. kv. m biure galės dirbti apie 170 žmonių.

Koncepciją jau patikrino

Žiuljenas Galeckas
Dirbti be fiksuotos darbo vietos „Re/max“ darbuotojai galėjo ir anksčiau, tad dauguma jų prie tokios tvarkos priprato.

„Iš pradžių dėl to buvo nustebimo, nes žmonės ateidavo ir nežinodavo, į kurį stalą „įsikabinti“, bet pamažu šio įpročio atsikratoma. Tokių biurų koncepcija tampa vis populiaresnė: JAV prieš krizę buvo pastebima kita tendencija, kai žmonės išleisti dirbti į namus, tačiau kritus jų produktyvumui darbą namuose imta keisti darbu skirtingas erdvės turinčiuose biuruose. Juose žmogus gali pasirinkti, ar jis norėtų dirbti neformaliai, ar profesionalų draugijoje, ar kaip kitaip“, - pasakojo Ž. Galeckas.

Įmonė skaičiuoja, kad biure dirbs apie 170 žmonių, tuomet jo eksploatacija žmogui kainuos apie 30 proc. pigiau negu dabar. Kol dirbančiųjų naujame biure yra apie 110, įmonei vienas darbuotojas naujame biure kainuoja apie 25 proc. brangiau nei senajame.

„Kol kas žmonės patenkinti nauju biuru, į kurį įsikėlėme. Jis - švaresnis, tvarkingesnis, tai naudinga ir produktyvumui, kai neslegia nereikalingų popierių našta“, - pastebėjo Ž. Galeckas.

Be to, pasak įmonės vadovo, brokeriai į biurą gali neiti ir dirbti iš namų, jei jiems taip yra patogiau.

„Galbūt biuras jiems reikalingas tik tam, kad galėtų atsispausdinti bei pasirašyti sutartis su klientais ir važiuoti toliau“, - teigė Ž. Galeckas.

Dirbs su kavos išsinešimui prekės ženklu

Prekybos nekilnojamuoju turtu bendrovė bendradarbiaus su kavos išsinešimui prekės ženklu.

„Mes kalbėjome su visais prekių ženklais, „Vero Cafe“ sutiko dalyvauti projekte, juoba, kad šį prekės ženklą kontroliuojanti įmonė yra susijusi su kavos aparatų nuomos rinka. „Vero Cafe“ įneša savo kultūrą į mūsų aplinką, o kavos gėrimo ir kavinės kultūra yra siejama su bendravimu, atsipalaidavimu“, - pasidžiaugė Ž. Galeckas.

Įmonės biure kavą svečiams darys ne barista – veiks savitarnos sistema.
„Ši idėja buvo mums pasirodė labai įdomi ir mes sutikome bendradarbiauti, - sakė „Vero Cafe“ vadovė Laima Vėželienė. - Mes įvertinome savo galimybes dėl kavos aparatų aptarnavimo, tačiau kavos pupelės bus tokios, kurias naudojame savo tinkle, ji kava atitiks mūsų prekės ženklą.“

Įmonė savo biurą atidaro rugpjūčio 28 d., adresu Saltoniškių g. 12.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (101)