Rangovu stambiam investiciniam projektui pasirinkta UAB „Veikmės Statyba“, įveikusi 12 rangos konkurse dalyvavusių įmonių.

Artimiausiuose „Glass LT“ planuose - automatinio sandėlio valdymo, rūšiavimo įrangos ir inovatyvių, aukštos rezoliucijos stiklo paketų kokybės skanavimo įrenginių pirkimas.

„Siekiame ilgalaikių tikslų ir tvarios plėtros. Norėdami išlaikyti regiono lyderio pozicijas negalime stovėti vietoje, nes klientų lūkesčiai nuolat auga. Turime ne tik užtikrinti aukščiausią kokybę, bet ir atsižvelgti į rinkos tendencijas“ , - sako Giedrius Jackūnas, UAB „Glass LT“ generalinis direktorius.

Pasak bendrovės vadovo, kiekvienais metais tiek Europoje, tiek ir visame pasaulyje ryškėja energetinių išteklių taupymo ar efektyvaus jų naudojimo tendencija. Vien Lietuvoje pernai lapkritį įsigaliojo įstatymas numatantis, kad statybos leidimai naujiems pastatams bus išduodami tik ne žemesnės nei A energinio naudingumo klasės. Langai ir jų pagrindinė sudedamoji dalis - stiklo paketas - turi esminę įtaką pastato energetiniams parametrams.

„Naujieji reikalavimai smarkiai padidina energetiškai efektyvių, dviejų kamerų, stiklo paketų su tinkamai, pagal pastatų paskirtį, parinktais stiklais bei šiltais rėmeliais, paklausą. Investuojame, ne tik kad patenkintume šiuos poreikius, - - sako G. Jackūnas. - Siekiame padidinti gamybos efektyvumą ir pardavimus, optimizuoti logistikos srautus, sumažinti gamybos atliekų kiekį bei užtikrinti saugesnę darbo aplinką darbuotojams.“

Bendra UAB „Glass LT“ investicijų suma į naują gamybos pastatą bei įrangą siekia 8 mln. eurų. Bendrovė investuoja 5,9 mln. nuosavų lėšų, dar 2,1 mln. eurų skirta iš ES struktūrinių fondų pagal priemonę „Regio Invest LT+“.

Naujo gamybinio pastato atidarymas planuojamas dar šių metų pabaigoje. Numatyta, kad įgyvendinus projektą bus sukurtos 32 naujos darbo vietos.

Praėjusiais metais UAB „Glass LT“ apyvarta siekė 14,8 mln. eurų. Per metus įmonė sunaudojo 1.150.000 kv.m. stiklo žaliavos, iš kurios pagaminta 432.000 kv.m. stiklo paketų. Augo pardavimų apimtys tiek vidaus, tiek eksporto rinkose - atitinkamai 7.5 proc. ir 35 proc.

„Tikimės, kad įgyvendinus projektą padidinsime vietinės rinkos dalį ir išlaikysime eksporto rinkas esamame lygyje, - sako G. Jackūnas. – O gerus įmonės veiklos rezultatus lemia nuolat atliekama rinkų analizė, kruopštus veiklos planavimas, orientaciją į rezultatą ir greita reakcija į pokyčius.“

„Glass LT“ vadovo teigimu, nemaža dalimi prie aukštų įmonės rezultatų prisidėjo pernai pradėta diegti efektyvios vadybos sistema „Lean“. Didžiausia sėkme G. Jackūnas laiko išaugusį darbuotojų įsitraukimą, kuris padėjo eliminuoti pridėtinės vertės nekuriančius procesus.