aA
TV3 televiziją valdanti bendrovė „Tele-3“ dėl autorių ir gretutinių teisių pareiškė ieškinį prodiuserinei kompanijai „Be tabu ir Ko“ – televizija siekia ne tik prisiteisti beveik 80 tūkst. Lt, bet ir uždrausti bet kokiu būdu transliuoti pramoginių laidų „Dzin“, „Meilės trikampis“ bei „Puikusis šou“ įrašus.
© Corbis

Byla iškelta Kauno miesto apylinkės teisme, kuris patenkino TV3 prašymą ir bendrovei „Be tabu ir Ko“ pritaikė laikinąsias apsaugos priemones – uždėjo areštą bendrovės nekilnojamam, kilnojamam turtui ir piniginėms lėšoms už 77 tūkst. 826 Lt. Būtent tiek televizijos kanalas siekia prisiteisti teisme.

TV3 ieškiniu siekia įpareigoti „Be tabu ir Ko“ per 3 dienas nuo teismo sprendimo dienos grąžinti televizijai visas iš jos paimtas laikmenas su televizijos laidų „Dzin“, „Puikusis šou“, „Meilės trikampis“ ir Baltarusijoje vykusio koncerto „Slavianskij bazar“ įrašais. Be to, televizija siekia uždrausti „Be tabu ir Ko“ tiesiogiai ar per trečiuosius asmenis be TV3 sutikimo transliuoti ar kitu būdu viešai demonstruoti ir (ar) platinti televizijai priklausančias televizijos laidas, jų ištraukas ar kitaip pažeisti „Tele-3“ priklausančias išimtines autorių turtines teises.

Kaip nurodyta ieškinyje, žala atsirado dėl TV3 suplanuotų 2010 m. vasaros laikotarpio televizijos laidų transliavimo tvarkaraščio pakeitimo dėl esą neteisėtų „Be tabu ir Ko“ veiksmų.

Laikinąsias apsaugos priemones Kauno miesto apylinkės teismas pritaikė iš anksto nepranešęs „Be tabu ir Ko“ – esą ginčo suma didelė, todėl nesiėmus laikinųjų apsaugos priemonių būsimo teismo sprendimo įvykdymas gali pasunkėti arba pasidaryti neįmanomas.

Su tokia pozicija nesutiko prodiuserio Sauliaus Bartkaus vadovaujama „Be tabu ir Ko“ – teismo nutartį apskundė Kauno apygardos teismui.

Skunde buvo teigiama, kad apylinkės teismo teisėja taikė išimtinį atvejį visiškai nemotyvuojant ir net nesusiejant tokio sprendimo su konkrečiomis bylos aplinkybėmis.

„Byloje nebuvo nei vienos aplinkybės ar įrodymo, leidžiančio abejoti atsakovo sąžiningumu“, – nurodė „Be tabu ir Ko“, pabrėžusi, kad bendrovė sėkmingai vysto ir ketina toliau vystyti savo pagrindinę veiklą.

Prodiuserinė kompanija nurodė, kad turi galiojančias sutartis su televizijos transliuotoju „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), kuris kiekvieną mėnesį už televizijos laidų gamybą moka apie 390 tūkst. Lt.

„Teisėjų kolegija sprendžia, kad reikalaujama priteisti suma yra ganėtinai didelė vertinant pagal bendrą pragyvenimo lygį, ekonominę situaciją, todėl teismas pagrįstai ginčo byloje taikė laikinąsias apsaugos priemones“, – prodiuserinės kompanijos skundą Kauno apygardos teismas atmetė.

Pasak teismo, vien tik aplinkybė, jog įmonės turtinė būklė šiuo metu yra gera, nėra pagrindas atsisakyti taikyti laikinąsias apsaugos priemones, kadangi bylos nagrinėjimo metu turtinė būklė gali pasikeisti ir patenkinus ieškinį teismo sprendimo įvykdymas nebūtų užtikrintas.

DELFI primena, kad šiuo metu „Be tabu ir Ko“ kuria laidas „KK2”, „Faktų tyrimo biuras“, „Kažkas atsitiko“, „Neišgalvoti gyvenimai“ ir „Kryžminė ugnis“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Italijoje išardytas „didžiausią pasaulyje“ piratinis internetinės televizijos tinklas

Italijos pareigūnai trečiadienį pranešė padėję išardyti „didžiausią pasaulyje“...

„Apple“ mes iššūkį „Netflix“ siūlydama internetinę televiziją už 5 JAV dolerius per mėnesį (4)

JAV technologijų milžinė „Apple“ metė iššūkį didžiausiai pasaulyje vaizdo transliuotojai...

LRTK dėl autorių teisių pažeidimų nurodė blokuoti tinklalapį ldiena.lt (4)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ( LRTK ) trečiadienį nusprendė blokuoti prieštaringai...

„Diena Media News“ užbaigė restruktūrizavimą

Žiniasklaidos grupė „ Diena Media News “ baigė daugiau kaip ketverius metus trukusį...

„Lietuvos ryto“ TV planuoja mažinti rusiškos produkcijos kiekį (33)

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupei pardavus iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą,...

Top naujienos

Buvę kitų prezidentų patarėjai Nausėdai vertinimų negaili: tik dabar pasimatė tikrosios prezidento pažiūros (233)

Nuo iškilmingos naujojo prezidento Gitano Nausėdos inauguracijos jau praėjo 100 dienų. Buvę...

Mirtį sėjusiai grupuotei „Vagner“ artėja galas: Putinas negalėjo atleisti už fiasko Sirijoje (58)

Po mirtinos nesėkmės Sirijoje Vladimiras Putinas parodė samdinių grupei „ Vagner “ jos...

Gaisro Alytuje užgesinti nepavyksta, uždrausta dirbti šalia esančioms įmonėms papildyta 12:08 (120)

Alytaus Ekstremalių situacijų komisija sekmadienį uždraudė dirbti Pramonės rajone, kur toliau...

Patyręs prancūzų onkologas pataria, kaip užkirsti vėžiui kelią: yra 7 auksinės taisyklės (5)

Daugiau nei keturiasdešimties metų su onkologiniais pacientais dirbantis prancūzų gydytojas dr....

Po įvykių Vokietijoje – nerimą keliančios užuominos: jau esama tokių, kurie rimtai svarsto palikti šalį (453)

Vokietijoje tebesitęsia po Halės išpuolio įsiplieskusios diskusijos apie šalyje stiprėjantį...

Metų seklys: gaujos jautėsi drąsiai, bet policija išdaužė visus   (64)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...

Aidas Puklevičius: manęs galima nemėgti dėl trijų priežasčių

DELFI TV laidoje „Publikos nuomonė“ apsilankęs Aidas Puklevičius teigia, kad lietuviams vis...

Naujam mokesčiui nepritaria: jis tik dar labiau padidins atskirtį mūsų visuomenėje (14)

Sparčiai vystantis pasaulio ekonomikai, nors ir nenorime to, yra sudeginama vis daugiau įvairaus...

Vilnius – pilnas gyvūnų: skulptūrose įamžinti ir katinas, ir ožka

Po visą Vilnių išsimėčiusios gyvūnų skulptūros traukia praeivių žvilgsnius....

Raudonasis turizmas Kinijoje: milijardas gyventojų raginamas lankyti „šventas“ Mao vietas (5)

Persirengusios raudongvardiečių uniformomis, Gao Hongli ir grupelė kitų vaikų darželių...