KOMAA direktorius Gintaras Šeputis tikina, kad šių metų reklamos festivalio pagrindinis akcentas – sinergija, kuri atsiranda, kai komunikacija kuriama klientui bei agentūroms glaudžiai bendradarbiaujant. „Reklamos festivaliu siekiama kelti reklamos kokybę Lietuvoje, džiugina tai, jog kasmet sulaukiama daug ir vis kokybiškesnių bei kūrybiškesnių darbų. Šiemet kartu su festivaliu, rugsėjo 22–25 dienomis, vyks ir specializuotos mokymai-dirbtuvės. Temos bus itin specifinės, tinkamos tiek agentūrų, tiek užsakovų specialistams. Maksimaliai vienose dirbtuvėse galės dalyvauti 20 žmonių – tai bus gilūs mokymai su realiu praktinių įgūdžių lavinimu, kuriuos ves pasaulinio lygio lektoriai. Tarp jų – mūsų pakviesti britai – Paul Burns, „The Burns Unit tlc“ įkūrėjas, užsiimantis reklamos, komunikacijos, marketingo sričių konsultavimu ir Paul Arnold, „Paul Arnold Consulting“ įkūrėjas, o „ The Atomic Garden“ dėka sulauksime ir ispano Juan Sevilla, „Lola Madrid“ agentūros kūrybos direktoriaus “, – pasakojo G. Šeputis.

Į reklamos festivalį „ADrenalinas“ reklamos agentūros ir privatūs asmenys savo darbus, kurie buvo sukurti ir viešai demonstruoti nuo 2014 m. gegužės 1 d. iki 2015 m. gegužės 31 d., turi galimybę pateikti iki rugsėjo 11 d. Konkursiniai darbai teikiami festivalio tinklalapyje www.adrenalinas.org. Festivalio „ADrenalinas“ geriausių reklamų peržiūra ir apdovanojimai, prie kurių organizavimo prisidėjo ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vyks rugsėjo 25 d. pramogų centre „Forum Palace“, Vilniuje.

Pasak G. Šepučio, šių metų reklamos festivalyje įtrauktos naujos nominacijos: bus renkami geriausi sprendimai mobiliesiems įrenginiams, taip pat Lietuvos marketingo asociacija skirs apdovanojimą Lietuvos metų marketingo vadovui. „Šiemet ypatinga proga suteikiama ir jauniesiems reklamos specialistams, kurie galės dalyvauti mokymuose ir komandomis įvykdę užduotis pretenduoti į „Young Lions“ nominaciją. Geriausiai atlikusi užduotį komanda bus siunčiama į 2016 m. vyksiantį kūrybiškumo festivalį „Cannes Lions“ ir galės išbandyti savo jėgas tarptautiniu lygmeniu“, – teigia G. Šeputis.

Be naujų kategorijų, aukso, sidabro ir bronzos „ADrenalino“ strėlės bus teikiamos ir jau įprastinėmis tapusiose kategorijose: išorės reklama, radijo reklama, socialinė reklama, dizaino sprendimai, reklama spaudoje, reklama televizijoje bei kine ir internete, reklamos kampanija, geriausi vizualiniai sprendimai, kūrybiškiausias ryšių su visuomene sprendimas, tiesioginė rinkodara, media inovacijos ir žinoma, geriausias festivalio darbas, metų klientas, geriausia kūrybinė agentūra ir metų media agentūra.

Festivalio darbus vertins komisija, kurią sudarys penki užsienio ir penki Lietuvos reklamos ekspertai. Nors visas komisijos sąrašas dar neatskleidžiamas, tačiau jame bus tokių pasaulinio lygio vardų, kaip Domenico Vitale, italas, šiuo metu gyvenantis Niujorke, kuris yra vyriausiasis idėjų architektas „People Ideas Culture“ agentūroje, ar Henry Daubrez iš Belgijos, kūrybos direktorius, vienas iš „Dogstudio“ bei „Superdog“ agentūrų savininkų ir jau minėtasis Juan Sevilla. Pasak G. Šepučio, prie kai kurių kategorijų darbų vertinimo prisijungs specifinių sričių ekspertai – po tris iš dizaino, skaitmeninės komunikacijos, interaktyvios reklamos ir ryšių su visuomene sričių.

2014 m. festivalyje rinkos dalyviai buvo itin aktyvūs: 32 skirtingose nominacijose varžėsi 30 dalyvių, buvo sulaukta 307 darbų. Metų kūrybinės agentūros apdovanojimą pernai gavo reklamos agentūra „MILK“. Jos „TransferGo“ kurta spaudos reklama „Turistai“ gavo ir 2014 m. „Grand Prix“ apdovanojimą. 2014 m. kliento titulą pelnė telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją