Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-kovo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 9,3 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino reklamoje, kiek mažiau lauko, TV ir radijo kanaluose.
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

„Pirmąjį šių metų ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo socialinės reklamos gross apimtys – net aštuonis kartus. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, Lošimų priežiūros tarnybos projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ bei Nacionalinės sulčių gamintojų sąjungos sveikatinimo programa, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, ryškiai išsiskyrė dermatologinių vaistų reklama. Jų reklamos gross išlaidos padidėjo net 6 kartus, mobiliojo ryšio telefonų prekybos – beveik tris kartus. 2014 metų pradžioje itin sparčiai augę mobiliojo ryšio operatorių gross reklamos biudžetai, šiais metais 82 proc. mažėjo. Smuktelėjo ir gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (47 proc.), populiariosios muzikos koncertų ir festivalių (19 proc.) reklamą.

Iš reklamdavių labiausiai per 2015 m. sausio-kovo mėn. gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, koncertų ir renginių organizatorius „Bravo Events“, greitųjų kreditų bendrovė „Minibank“.

Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (83 proc.), „Henkel“ (45 proc.), „Kalnapilio-Tauro grupė“ (37 proc.).

2015 m. sausio-kovo mėnesiais TV reklamos augimas siekė 11,7 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 359 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų trijų mėnesių duomenis, krito 4,7 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 6,4 proc., žurnaluose – 1,3 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 2,539 tūkst., žurnaluose – 1,360 tūkst. kv.cm. Reklamos.

Radijo stotys per 2015 m. pirmus mėnesius ištransliavo 1,575 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 11 proc. daugiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

Per pirmus tris 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito beveik 16 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 9,3 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 18,4 tūkst. kv. m. reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-kovą buvo transliuota 962 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 16,5 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per pirmus tris metų mėnesius buvo užklijuota beveik 9 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2014 m., šis rodiklis krito 1,1 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2014 m. duomenis, paaugo 5,3 proc.

Kino reklama šiemet augo 64,2 proc. Iš viso šiais metais buvo parodyta 103 tūkst. reklaminių klipų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ballų išgarsinto „Vytauto" klastočių daugėja kiekvieną dieną (73)

Jei prekės ženklas „Vytautas“ , pradėjęs bendradarbiauti su broliais Ballais , tikėjosi...

Puklevičius: alkoholio reklamos draudimas užsienio leidiniuose – elementari „durnystė“ (334)

Žurnalų lapus su alkoholio reklama Lietuvoje plėšo ne departamento darbuotojai, o patys...

Broliai Ballai Lietuvai gali atnešti daugiau žalos nei naudos (682)

Tai, kad dėl garsiųjų brolių Ballų pasaulio žiniasklaidos dėmesio centre atsidūrė Lietuva,...

Kazachstanas priėmė prieštaringai vertinamą žiniasklaidos įstatymą (3)

Kazachstanas ketvirtadienį pritarė prieštaringai vertinamiems žiniasklaidos įstatymo pakeitimams,...

Atsistatydina „Google“ kontroliuojančios kompanijos „Alphabet“ valdybos pirmininkas

„Google“ kontroliuojanti kompanija „ Alphabet “ ketvirtadienį pranešė, kad jos valdybos...

Top naujienos

Pigu-brangu eksperimentas: drabužiai beveik identiški, o kainos skiriasi daugiau nei 10 kartų (29)

DELFI Stilius nutarė atlikti „pigu-brangu“ eksperimentą paieškoti drabužių, kurie atrodo...

Šiaurės Korėjos piliečiai dirba Rusijoje – juos lygina su vergais (34)

Šalia dumblėto kelio viename iš Sankt Peterburgo rajonų iškilo visas palaikių gyvenamųjų...

Šalys, kuriose už 800 eurų per mėnesį gyvensite kaip karaliai (86)

Pasaulyje yra bent 27 šalys, kuriose galima iš tikrųjų karališkai gyventi už mažesnę nei 1 000...

Ginekologai apie populiarią higienos priemonę: mirtinas sindromas progresuoja labai greitai (21)

Šįkart te suklūsta moterys ir merginos, kurios naudoja tamponus . Ši moterų higienos priemonė...

Rimtas perspėjimas Europos gyventojams: jūsų naivumas – labai pavojingas (362)

Pastaraisiais metais Europoje ne sykį skambėjo krikščionybę priėmusių eksmusulmonų...

Penktąjį Dakaro ralį įveikęs Vanagas: paskutiniame greičio ruože viskas galėjo baigtis liūdnai (21)

Pakilimus ir nuosmukius 40-ajame Dakaro ralyje išgyvenęs Benedikto Vanago ir Sebastiano...

Prieš mačą su „Lietuvos rytu“ rimtų nuostolių patyręs Butautas: apie tai sužinojau paskutinę dieną (2)

Ketvirtadienį su Adu Juškevičiumi atsisveikinęs „Lietkabelio“ strategas Ramūnas Butautas...

Eurovizinė karštinė tęsiasi: ar scenos vilkai nurungs naujokus? (9)

Šeštadienio vakarą LRT eteryje jau antroji eurovizinių atrankų laida. Laikas tiksi – iki...

Svajonių telefonų kopijas siūlo įsigyti atvirai ir pigiai (92)

Telefonai „ iPhone X “ ir „Samsung Galaxy S7“ už 140 eurų? Kas gi nesusiviliotų tokia...

Pirmą kartą Dakare finišavęs Žala: negaliu suprasti, kad jau baigėsi (123)

Trečias kartas nemelavo. Po dviejų nesėkmių Dakaro ralyje trečiąkart dalyvavęs Vaidoto Žalos...