aA
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu. Praėjusiais metais reklamos apimtys labiausiai augo lauko ir radijo reklamoje, kiek mažiau TV ir vidaus TV kanaluose.
Reklamos apimtys augo 5,5 proc.
© A.Solomino nuotr.

„Reklamos monitoringo duomenys parodė, kad per 2014 m. pirmus vienuolika mėnesių labiausiai gross biudžetus didino interneto ir mobiliojo ryšio tiekėjai (108 proc.) bei paskolų, lizingo paslaugų teikėjai (64 proc.). Prieš šventiniu laikotarpiu itin suaktyvėjo ir elektroninė prekyba internetu, o jos reklamos biudžetai išaugo beveik iki 60 proc. Gross investicijos mažėjo į lengvųjų keleivinių automobilių (21 proc.), mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (12 proc.) ir šokoladinių batonėlių (11 proc.) reklamą“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant 2013 m. ir 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius, tarp labiausiai išlaidas reklamai didinusių reklamdavių yra „Senukai“ (134 proc.), „Walmark“ (116 proc.) ir „Ermitažas“ (98 proc.). „Mondelez International“ (43 proc.), „Unilever“ (32 proc.) ir „Mars“ (29 proc.) atsidūrė tarp labiausiai reklamos gross biudžetus mažinusių reklamdavių.

2014 m. sausio-lapkričio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 5,8 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 1,450 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 m. ir 2014 m. pirmų vienuolikos mėnesių duomenis, sumažėjo 6,7 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 10,3 proc., žurnaluose šiek tiek paaugo – 0,3 proc. Iš viso laikraščiuose per praėjusių metų sausio-lapkričio mėnesius buvo išspausdinta 10,517 mln., žurnaluose – 6,079 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų vienuolika mėnesių ištransliavo 6,892 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 9,7 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2014 ir 2013 metų duomenis, paaugo 19,8 proc.

Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus vienuolika mėnesių buvo transliuota 2,911 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 13,4 proc.

Per 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 37,6 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 metų duomenimis, šis rodiklis krito 0,9 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2014 ir 2013 metus, paaugo 5 proc.

Kino reklama 2014 metais augo 0,7 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-lapkričio mėnesius buvo parodyta 276 tūkst. reklaminių klipų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Prancūzija „Google“ skyrė 1,1 mln. eurų baudą (3)

„ Google Ireland“ ir „Google France“ sutiko sumokėti 1,1 mln. eurų baudą Prancūzijai po...

Lenkijoje privatūs TV kanalai išjungė parai transliacijas

Trečiadienį daugybė lenkų nepamatė ar neišgirdo savo pamėgtų programų, transliuojamų kai...

„Euronews“ dėl pandemijos atleis darbuotojų

Naujienų kanalas „Euronews“ trečiadienį paskelbė apie planus dėl COVID-19 krizės ir jos...

„Google“ atlyginimų ir darbuotojų samdymo diskriminacijos byloje sumokės 2,6 mln. dolerių

JAV technologijų milžinė „ Google “ sutiko sumokėti 2,6 mln. dolerių (apie 2,15 mln. eurų)...

„Google“ skirs 150 mln. JAV dolerių vakcinavimo nuo COVID-19 kampanijai (3)

JAV interneto milžinė „ Google “ pirmadienį pranešė planuojanti suteikti savo patalpas...

Top naujienos

Pamačiusi pervestą atlyginimą Šiaulių ligoninės medikė liko šokiruota: gydymo įstaigos versija – kitokia (218)

Respublikinėje Šiaulių ligoninėje dirbančios medikės sūnus teigia, kad jo mamai ligoninė...

Čaplinskas: panašu, kad gyvensime pagal ketvirtąjį pandemijos scenarijų (285)

Panašu, kad gyvensime pagal ketvirtąjį koronaviruso pandemijos scenarijų, tai yra – virusų...

Šiltas pavasaris kol kas traukiasi: laukia smarkūs lietūs, vietomis sugriaudės perkūnijos (2)

Krentant atmosferos slėgiui ir didėjant žemo slėgio lauko įtakai giedrių orų laikotarpis...

Lietuvoje prasidės didžiuliai pokyčiai: vieniems teks stipriai pakeisti savo įpročius, o kiti galės pasinaudoti parama (63)

Pustrečio milijardo tonų – štai tiek pačių įvairiausių atliekų kasmet susikaupia Europos...

Kasdienybės herojai. Eleonora – apie „Sel“ ir skyrybas: liūdna dėl savo gyvenimo, kad nieko nepasiekiau kita tema: stulbinanti „Misis Lietuva 2019“ Gretės Brokienės sėkmė (10)

Išskirtinis Eleonoros Sebrovos interviu - karjera grupėje „Sel“, skausmingos skyrybos ir...

Karolis Kasperas | D+

Japonų valdžia po šiai dienai neigia šį istorinį faktą: „komforto stotyse“ karius tenkino 200 tūkst. pagrobtų moterų

Lee Ok-Seon nieko neįtardama ėjo namo, kai iš pravažiuojančio automobilio iššoko grupė...

Štai kokių perliukų radau „Mamų mugėje“: vaiką galima aprengti už tiek, kiek kainuoja trys puodeliai kavos (54)

Ar brangu auginti vaikus, juk jie taip greit auga, todėl daug ir reikia – kas sezoną naujų batų,...

UEFA atsakas: grasina dar šią savaitę iš Čempionų lygos išmesti tris iš keturių pusfinalio dalyvių (106)

UEFA ketina imtis pačių griežčiausių ir beprecedenčių veiksmų prieš maištininkų...

Agnė Keizikienė | D+

Mokslininkas praskleidė šydą nuo paslaptingo sapnų pasaulio: kodėl sapnuojame, ką sapnai apie mus pasako ir kaip jiems padaryti įtaką?

Sapnai tarsi kokia astrologija: vieni į juos žiūri su šypsena, kiti – intensyviai tyrinėja. Kad...

Kūno kalbos ekspertė išanalizavo princo Philipo laidotuvių įrašus: žiūrovams nepastebimos detalės pasakė daugiau nei žodžiai (33)

Karalienė Elžbieta II stabtelėjo prieš įeidama į Šv. Jurgio koplyčią, lyg negalėtų...