Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio – birželio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šį pusmetį reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko video reklamoje, kiek mažiau vidaus kanaluose, TV, lauko statinės reklamos ir radijuje.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, A. Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę. Keturis kartus paaugo automobilių draudimo, du kartus – mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos“, – tyrimo duomenis įvertino TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, matyti mobiliojo ryšio operatorių paslaugų biudžeto mažėjimas, pirmąjį pusmetį jis smuktelėjo 64 proc. Taip pat 33 proc. sumažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo korteles, 19 proc. populiariosios muzikos koncertų, festivalių reklamą.

Iš reklamdavių pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai per pirmąjį pusmetį gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, greitųjų kreditų bendrovė „Nordecum“, „Minibank“.

Šiemet „Bitė“ reklamos gross pinigus mažino 64 proc., „Mondelez International“ – 46 proc., „Henkel“ – 37 proc.

TV reklamos trukmė, lyginant 2015 ir 2014 metų pirmojo pusmečio duomenis, paaugo 8,8 proc. Per šešis 2015 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 800 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, krito 6,8 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 5 mln. 362 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas mažėjo 7,4 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 5,7 proc. ir sudarė 3 milijonus 138 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2015 metų sausį – birželį transliavo 3 mln. 543 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 0,8 proc. reklamos daugiau negu per 2014-ųjų šešis mėnesius.

Per pirmąjį 2015-ųjų metų pusmetį, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross* išlaidos nukrito 11,7 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2015 ir 2014 metų sausio – birželio mėnesių duomenis, augo 4,5 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,7 tūkst. kv. m reklamos.
Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 79 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 metų pirmų šešių mėnesių duomenimis, lauko video reklamos apimtis sekundėmis augo 36,3 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo uždėta beveik 18 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2014 metų šešių mėnesių rezultatais, Fillboard reklamos kiekis smuktelėjo 0,3 proc.
Vidaus TV reklamos sekundės, lyginant 2015 ir 2014 metų sausio – birželio mėnesių duomenis, augo 11,4 proc.

Kino reklama augo 49,2 proc. Šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 223 tūkst. reklaminių klipų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Steigiamas LRT Interneto departamentas (6)

Nuo vasario 1-osios LRT bus steigiamas Interneto departamentas , užtikrinsiantis visų LRT...

„Facebook“ atidarys tris mokymo centrus ES šalyse

JAV korporacija „Facebook“ ketina atidaryti Europos Sąjungos šalyse tris centrus, kur...

Ballų išgarsinto „Vytauto" klastočių daugėja kiekvieną dieną (73)

Jei prekės ženklas „Vytautas“ , pradėjęs bendradarbiauti su broliais Ballais , tikėjosi...

Puklevičius: alkoholio reklamos draudimas užsienio leidiniuose – elementari „durnystė“ (334)

Žurnalų lapus su alkoholio reklama Lietuvoje plėšo ne departamento darbuotojai, o patys...

Broliai Ballai Lietuvai gali atnešti daugiau žalos nei naudos (684)

Tai, kad dėl garsiųjų brolių Ballų pasaulio žiniasklaidos dėmesio centre atsidūrė Lietuva,...

Top naujienos

Nušalusias kojas pastebėjo tik pavasarį: galūnės amputavosi pačios kokia odos spalva - pavojingiausia (6)

Šiemet į kai kurias Lietuvos gydymo įstaigas žmonės dėl nušalusių kūno dalių nesikreipė –...

Rusijos priglaustas perversmo Lietuvoje veikėjas nerimsta: žada sukilimą ir teismą Grybauskaitei (357)

Sausio 13-ąją savi šaudė į savus. Tankai žmonių netraiškė, tai tebuvo provokacija, kurią...

Nuolatiniai teismai atlyginti žalą dėl duobėtų kelių padiktavo sprendimą (18)

Panevėžio miesto savivaldybė patvirtino tvarką, pagal kurią gyventojams, juridiniams asmenims...

Kinijoje pramogavusi mergina atsidūrė tragikomiškoje situacijoje: galiu būti pirma lietuvė, kuriai taip nutiko (61)

Lietuvė Ieva Koncevičiūtė patyrė neeilinį nuotykį Kinijos regione Makao - tragikomiška...

Antrąkart įkliuvo Aurimas Didžbalis: šįkart teigiamas dopingo testas – pasaulio čempionato metu (214)

Tarptautinė Sunkiosios atletikos federacija pranešė, kad praėjusių metų pasaulio vicečempionas...

Įvertino situaciją Jasaičių šeimoje: problema gali būti kur kas didesnė (123)

Savaitgalį šalyje nuvilnijo Jasaičių šeimos drama. Nors Lygių galimybių plėtros centro...

Po skandalo Vokietijoje dėl chemikalų iš alaus – Lietuvos ūkininkų sprendimas (99)

Lietuvos ūkininkų sąjungai (LŪS) priklausantys grūdininkai po ilgų diskusijų sutiko prieš...

Nesaugūs maisto produktai, kurie vos nepasiekė Lietuvos parduotuvių lentynų (1)

Pernai Lietuvoje uždrausta prekiauti daugiau kaip 1 900 t nesaugių ar nekokybiškų maisto...

Gyvai / Už „Vytauto“ vairo stojęs LaVaras vadovauja ekipai draugiškame mače su „Dzūkija“ tiesioginė vaizdo transliacija (14)

Nuo 21 val. Prienų-Birštono „Vytautas“ su broliais Ballais žaidžia penktąsias draugiškų...

Vos 5 minučių darbas prieš miegą gali labai pagerinti jo kokybę (1)

Beiloro universiteto mokslininkai atskleidė, kad vos 5 minutes trunkantis darbas prieš miegą gali...