Per 2009-uosius metus vienam gyventojui tenkantis reklamos žiniasklaidoje pinigų kiekis krito nuo 161,25 iki 98,39 Lt.
„TNS LT“ skaičiuoja, kad kaip ir ankstesniais metais, 2009-aisiais didžiausią dalį rinkos pajamų sudarė reklama televizijoje bei laikraščiuose – atitinkamai 44 proc. ir 21,8 proc. Lyginant su 2008 m., pernai buvo skiriama mažiau lėšų reklamai visuose žiniasklaidos kanaluose. Žurnalų reklamos pajamos krito 48,6 proc., laikraščių – 46,7 proc., televizijos - 37,2 proc., lauko reklamos rinkoje (įvertinus ir lauko vaizdo bei reklamos ant degalinių pylimosi pistoletų apimtį) – 36,1 proc., radijuje 28,2 proc., interneto reklamos rinkoje – 33,3 proc., kine – 8,3 procento.
„2009 metų reklamos monitoringo duomenys rodo, kad jau nuo 2009 m. sausio mėn. reklamos apimtis gana ženkliai sumažėjo. Tokia pat tendencija išliko visus metus, gal tik išskyrus vasaros mėnesius, kai ūgtelėjo reklamos apimtis televizijoje ir internete. Sumažėję reklamdavių biudžetai, kritę žiniasklaidos kanalų reklamos įkainiai, konkurencija tarp žiniasklaidos kanalų dėl reklamos pinigų lėmė spartų reklamos rinkos mažėjimą“, – teigė „TNS LT“ direktorius Gytis Juodpusis.
Vis dar pesimistines prognozes atskleidė ir „TNS LT“ šių metų vasario-kovo mėnesiais atlikta žiniasklaidos ekspertų apklausa, kurioje dalyvavo didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų ir žiniasklaidos priemonių savininkai ir vadovai. Anot jų, 2010 metais Lietuvos reklamos rinka mažės 14 proc., televizijos reklamos rinka – 10 proc., radijo – 13 proc., laikraščių – 18 proc., žurnalų – 16 proc., lauko reklamos rinka – 12 proc., kino reklamos rinka – 13 procentų. Žiniasklaidos ekspertai prognozuoja, kad 2010m. augs tik interneto reklamos rinka – 15 proc.