aA
JAV prezidento Donaldo Trumpo žmona Melania Trump vėl padavė ieškinį prieš Didžiosios Britanijos laikraštį „The Daily Mail“ už ją šmeižiančios informacijos skelbimą, praneša AP.
© Vida Press

Kaip pažymima, ieškinys pareikštas Niujorko teisme. Pirmoji ponia reikalauja iš leidinio mažiausiai 150 milijonų dolerių kompensacijos.

Prieš tai Merilando valstijos teismas atmetė D. Trumpo žmonos advokatų ieškinį dėl šmeižto prieš „The Daily Mail“. Sprendimas buvo motyvuojamas tuo, jog teismas Merilande neturi reikiamos jurisdikcijos, kad nagrinėtų bylą prieš užsienio leidinį, nes šis neturi filialų valstijos teritorijoje. O Niujorke „The Daily Mail“ turi savo biurą, praneša AP.

Konfliktas prasidėjo leidiniui paskelbus publikaciją, kurioje buvo teigiama, kad esą iš Slovėnijos kilusi Melanija vertėsi prostitucija Niujorke, kur 1995 metais ir susitiko su milijardieriumi D. Trumpu. Juos neva supažindino modelių agentūrai vadovavęs ir anksčiau magnatui dirbęs Paolo Zampolli. „The Daily Mail“ rašė, kad didžiąją dalį informacijos persispausdino iš Slovėnijos žiniasklaidos. Šią temą pasigavo daugelis Didžiosios Britanijos ir Amerikos leidinių.

Praėjusių metų rugpjūtį D. Trumpo žmonos advokatas Charlesas Harderis įspėjo žiniasklaidos priemones, kad ketinama paduoti jas į teismą už melagingų gandų apie Melanijos darbą palydovių agentūroje dešimtajame dešimtmetyje skleidimą. Leidiniai „Inquisitr“, „Bipartisan Report“ ir kiti anuliavo savo publikacijas ir atsiprašė. „The Daily Mail“ pašalino savo straipsnius, bet nuo atsiprašymo susilaikė.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Italijoje išardytas „didžiausią pasaulyje“ piratinis internetinės televizijos tinklas

Italijos pareigūnai trečiadienį pranešė padėję išardyti „didžiausią pasaulyje“...

„Apple“ mes iššūkį „Netflix“ siūlydama internetinę televiziją už 5 JAV dolerius per mėnesį (4)

JAV technologijų milžinė „Apple“ metė iššūkį didžiausiai pasaulyje vaizdo transliuotojai...

LRTK dėl autorių teisių pažeidimų nurodė blokuoti tinklalapį ldiena.lt (4)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ( LRTK ) trečiadienį nusprendė blokuoti prieštaringai...

„Diena Media News“ užbaigė restruktūrizavimą

Žiniasklaidos grupė „ Diena Media News “ baigė daugiau kaip ketverius metus trukusį...

„Lietuvos ryto“ TV planuoja mažinti rusiškos produkcijos kiekį (33)

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupei pardavus iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą,...

Top naujienos

Paguglino ir pakraupo: keliais žingsniais – lengvai pasiekiamos asmeninės nuotraukos ir dokumentai

Noras dalytis su kitais savo įspūdžiais internete atsiliepimų forma gali jums padaryti meškos...

Berlynas įšaldo būsto nuomos kainas: penkerius metus kainas reguliuos valdžia

Berlyno miesto tarybos valdančiosios partijos susitarė įšaldyti būsto nuomos kainas Vokietijos...

Gaisro metu Alytuje kritęs zuikis atiduotas tyrimams: pirmos žinios iš veterinarų baugina meras: jei tai bus patvirtina, liūdna ne tas žodis (340)

Spalio 18 dieną, t.y. trečiąją milžiniško padangų perdirbimo gamyklos gaisro dieną, Alytaus...

Navickienė: šis balsavimas parodė, kad vienam agrooligarchui ir jo kombainui pasibaigė dyzelis (315)

Seime renkami parašai siekiant inicijuoti pirmalaikius Seimo rinkimus pavasarį. Prie iniciatorių...

JK parlamentarai atmetė Johnsono siūlytą „Brexit“ vykdymo planą (60)

Borisas Johnsonas antradienį pagaliau turėjo progą parlamentui pateikti savo „Brexit“...

Maslobojevas pirmoje pasaulio kikbokso čempionato kovoje pasiuntė varžovą į nokautą (58)

Įspūdinga pergale WAKO pasaulio kikbokso čempionatą Sarajeve, Bosnijoje ir Hercegovinoje, pradėjo...

Šiluma pradeda „galvoti“ apie pasitraukimą iš Lietuvos

Šiąnakt per Lietuvą nusidrieks debesų juosta, bet žymesnio lietaus nesulauksime. Rimstant...

Turintiems didelį darbo stažą – gera žinia iš Seimo (50)

Seimas spręs, ar ne mažesnį kaip 40 metų darbo stažą turintys šalies gyventojau galėtų...