„Palyginus šių metų aštuonis mėnesius su tuo pačiu laikotarpiu pernai, matyti, kad kanaluose „NTV Mir Lietuva“ ir PBK reklamos išlaidos (be nuolaidų, „gross“) mažėjo - atitinkamai 48,9 ir 34,2proc. Vertinant šių dviejų kanalų duomenis kartu, matyti, kad reklamos investicijas mažino tiek didieji užsienio, tiek Lietuvos reklamdaviai“, - „Verslo žinioms“ sakė rinkos tyrimų „TNS LT“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Žiniasklaidos planavimo agentūros OMD vadovas Darius Gricius tvirtino, kad pagrindinė priežastis, kodėl reklamos apimtys mažėja, yra 2014 metais dviem kanalams taikytos sankcijos bei dėl jų blogėjanti viešoji nuomonė. 2015 metais, anot jo, galima tikėtis tolimesnio reklamos apimčių susitraukimo rusiškuose televizijos kanaluose.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)