Motina pateikė ieškinį prieš „Nutella“ gamintoją dėl klaidinančios reklamos JAV ir susižėrė kelis milijonus dolerių. Moteris apkaltino bendrovę „Ferrero“, kad ši minėtą šokoladinį kremą reklamuoja kaip „sveiką ir maistingą pusryčių produktą“, nors jame riebalų ir cukraus yra panašiai kaip šokoladiniame batonėlyje.

Gamintojas po kelis mėnesius trukusio bylinėjimosi su ieškove pasiekė susitarimą, kad „Nutellos“ pirkėjai iš viso bus sumokėti trys milijonai dolerių. Be to, teismo sprendime skelbiama, kad visi per pastaruosius trejus-ketverius metus Amerikoje minėtą šokoladinį kremą pirkę asmeny gali reikalauti iki 20 dolerių kompensacijos. Tai atitinka penkių „Nutella“ indelių kainą.

Nors kaip rodo teismo dokumentai, bendrovė „Ferrero USA“ nesutiko klaidinusi pirkėjų, vis dėlto jai nurodyta „pakeisti tam tikrus pasisakymus“ apie šokoladinį kremą „Nutella“. Ieškovė savo nuomonę argumentavo tvirtindama, kad reklamoje šis produktas atrodo sveikesniu, nei yra iš tikrųjų. Bendrovė jokių komentarų dėl šio teismo sprendimo nepateikė.

Jungtinėse Valstijose ieškiniai prieš maisto produktų gamintojus yra dažnas reiškinys. Bylinėjamasi dėl klaidinančios reklamos arba su produkto garantija susijusių klausimų. Praėjusiais metais greitojo maisto tinklas „Taco Bell“ buvo apkaltintas tuo, kad mėsos patiekaluose pernelyg mažai mėsos. Galiausiai šis kaltinimas buvo pripažintas nepagrįstu.

Konkuruojančiai greitojo maisto bendrovei „McDonald's“ kartą teko sumokėti milijonus už tai, kad pardavė moteriai pernelyg karštą kavą, kuria šioji nusidegino.

Apskritai, bylos dėl rūkalų, asbesto, krūtų implantų ar prieš automobilių gamintojus ir farmacijos kompanijas yra milijonus nešantis verslas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)