Kaip praneša renginio atstovai Lietuvoje bendrovė „15 minučių", šiemet ir bendras festivalio paraiškų skaičius tapo rekordiniu – vertinimui pateikta 28,8 tūkst. reklamos, marketingo, ryšių su visuomene projektų iš 90-ties pasaulio šalių. Iš viso auksinį, sidabrinį ar bronzinį liūto trofėjų laimėti pretenduoja 19 proc. daugiau darbų nei pernai.

„Kanų liūtų“ konkursui savo darbus pateikė reklamos agentūra „Love”, interneto sprendimų kompanija „Gaumina“, integruotos komunikacijos kūrybinė komanda „Visetas”, komunikacijos agentūra „VRP|Hill&Knowlton“ ir kompanija „Olialia Group”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją