Kartu su šia kampanija finale varžėsi dar keturi projektai: įvadinė kino teatro „Pasaka“ kampanija, SEB banko projektas „Lopšinių radijas“, „Lietuvos draudimo“ kampanija „Buto draudimas – 50 ct/m² mėnesiui“, „Rasa“ veido priežiūros linijos brandžiai odai įvedimas į rinką ir festivalio „Be2gether“ kampanija „Viskas atrodo kitaip su gyva muzika“. Nemaža komisijos balsų persvara nugalėjo „Tūkstantmečio Odisėja. Vienas vardas – Lietuva“.

„Šis grandiozinis projektas paremtas patriotizmu ir emocijomis, tikriausiai dėl to kitoms kampanijoms buvo labai sunku su juo konkuruoti. Kai matai tūkstančius žmonių, giedančių Lietuvos himną, sunku sulaikyti ašaras“, – sakė komisijos narė Elena Šilovaitė.

„Kampanijos pristatymas labai stipriai ir emocingai paruoštas, parodyti visi kampanijos privalumai, poveikio priemonės. Susidarė įspūdis, kad rimtos atsvaros šiam projektui tarp konkursantų nelabai ir buvo, kitus darbus sunku net lyginti su šia kampanija. Didžiausia pagarba autoriams, kurie už savo pinigus įvykdė tokį projektą“, - komentavo komisijos narys, KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

Kampanijos rezultatai akivaizdūs – milžiniškas viso pasaulio žiniasklaidos dėmesys ir vieningas „Tautiškos giesmės“ giedojimas, kuriame, tyrimo duomenimis, dalyvavo 56 lietuvių bendruomenės, 50 Lietuvos savivaldybių ir net 46 proc. Lietuvos lietuvių.

Iš viso konkursui buvo pateikta 18 paraiškų, kurios buvo skirstomos į didelio biudžeto, mažo biudžeto ir socialinės kampanijos kategorijas. „Grand Prix” laimėtojas renkamas iš visų kategorijų bendrai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją