Gerai žinomas pasakymas, kad klientas visada teisus. O ką daryti, jeigu jis yra tik tariama klientė arba tolima giminaitė, dėl kokių nors priežasčių tiesiog norintis pakenkti?
© DELFI / Kiril Čachovskij

Feisbuko vartotojas prieš kurį laiką pasidalijo viešu susirašinėjimu tarp „Biržų kebabinės“ paskyros administratoriaus ir, kaip manoma, jų klientės, kuri pastarąją įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Daug internautų reakcijų socialiniuose tinkluose sulaukusiame susirašinėjime matosi, kaip „Biržų kebabinės“ paskyros administratorius laidė dviprasmiškus juokelius, viešai įžeidinėjo moterį, kuri šią įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Susisiekus su kebabinės savininkais, paaiškėjo, kad istorija yra daug painesnė ir galimai kivirčas įsiplieskė dėl įsisenėjusio šeimyninio ginčo.

DELFI kreipėsi į „Biržų kebabinės“ feisbuko administratorių, kad pakomentuotų savo viešą išsišokimą ir klientės įžeidinėjimą.

Pirmoji iš asmeninio profilio atrašė dabartinė įstaigos savininkė Kristina, kuri teigė, kad istorija jai yra labai nemaloni ir tikrai pakenkė kebabinės įvaizdžiui.

„Labai gaila, kad įvyko toks incidentas. Kadangi šią feisbuko paskyrą valdo du administratoriai, tai ankstesnis kebabinės savininkas ir patalpų nuomininkas parodė, kad negerbia klientų ir tuo pačiu dabartinių savininkų. Juk feisbuko paskyra yra pagrindinė kebabinės reklama, o po tokių įvykių ir komentarų mes labai nukentėjome“, – skundėsi moteris.

Taip pat ji paaiškino, kad ankstesnis savininkas vis dar yra pagrindinis paskyros valdytojas ir dabartinė savininkė neturi visų administravimo teisių.

„Šiandien kalbėjomės su jo žmona apie tai. Laukiu atsakymo. Tikrai norėčiau, kad tik aš viena būčiau administratore, nes tokie skandalai kenkia verslui“, – apgailestavo ji.

Neilgai trukus, savo versiją DELFI pateikė ir ankstesnis kebabinės savininkas bei patalpų nuomininkas Kęstas. Jo teigimu, jam gaila dabartinių kebabinės savininkų, kurie bando plėtoti jo anksčiau su mama pradėtą verslą, tačiau vyrą labai sunervino vienos žvaigždutės įvertinimas.

„Visų pirma tariama klientė niekada nebuvo kebabinės klientė ir tikiuosi niekada nebus. Ji yra mano žmonos pusbrolio buvusi žmona. Ji jau ilgai gyvena Ispanijoje ir, mano nuomone, gal dešimt metų nėra apsilankiusi Biržuose. Tai tiesiog buvo jos asmeninis kerštas.

Vertinimo autorė jau anksčiau buvo viešai įžeidinėjusi mūsų šeimą ir pykosi su mano žmona. Todėl aš nesusivaldžiau ir taip išėjo, kad privačius nesutarimus aiškinomės iš „Biržų kebabinės“ paskyros.

Apgailestauju dėl sukeltų nemalonumų dabartiniams savininkams, kurie yra visiškai „ne prie ko“, – tikino vyras, kuris taip pat pridūrė, kad su pačia maitinimo įstaiga turi mažai ką bendro, kadangi jau ilgą laiką gyvena Anglijoje ir tik nuomoja kebabinės patalpas.

DELFI nepavyko susisiekti su moterimi, kuri neigiamai įvertino „Biržų kebabinės“ veiklą.

Komunikacijos ekspertas, bendrovės „Nova media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas neslėpė šypsenos, sužinojęs, kad feisbuke paplitusi istorija kur kas sudėtingesnė nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Įrašas apie kebabinę įplieskė karštas aistras
© DELFI / Kiril Čachovskij

Vis dėlto, jo teigimu, į komunikaciją socialiniuose tinkluose, kaip ir be kurią kitą komunikaciją, reikia žiūrėti rimtai.

Paklaustas, ką patartų panašioje situacijoje atsidūrusiems verslininkams, jis sakė:

„Pirmiausia atsiprašyti už paskyrą prižiūrinčio asmens elgesį.
Ir visiškai nesvarbu, kur gyvena ir kas yra ta klientė. Tada reikėtų išsivalyti puslapio administratorius.

Realiai, čia yra pavyzdys, kodėl reikia atsakingai žiūrėti į bet kokius komunikacijos kanalus – ar tai būtų tradiciniai kanalai, ar socialinė žiniasklaida.

Juk kai paskambina žurnalistas su klausimais, nepuola bet kas atsakinėti. Ta pati taisyklė galioja ir komunikacijai feisbuke“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

TV3 valdys naujo prekės ženklo bendrovė „All Media Baltics“ (1)

Gavus Latvijos konkurencijos tarybos leidimą, trečiadienį buvo užbaigtas sandoris dėl Baltijos...

M. Šalčiūtė įspėta dėl paslėptos reklamos feisbuke (56)

Savo feisbuko paskyroje įvairias prekes ir paslaugas girianti Monika Šalčiūtė sulaukė įspėjimo.

Pasikeitimai DELFI: M. Garbačiauskaitė-Budrienė keičia veiklos profilį, redakcijai vadovaus R. Lukaitytė-Vnarauskienė (94)

Ilgametė DELFI redaktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė nutarė atsisakyti vyriausiosios...

Žurnalo „Žmonės“ vyriausiąja redaktore tampa G. Bukauskienė (6)

Nauja žurnalo „ Žmonės “ vyriausiaja redaktore nuo lapkričio 14 dienos taps Gitana...

Permainos „Ūkininko patarėjo“ redakcijoje: keičiasi akcininkai, direktorius, redaktorius (31)

„Ūkininko patarėjo“ redakcijoje – pokyčių dienos. Pasikeitus daliai bendrovės akcininkų,...

Top naujienos

Byra dar vienas? Ant Trijų Kryžių kalno atsivėrė plyšys (71)

Gausus lietus pakenkė ne tik Gedimino, bet ir Trijų Kryžių kalnui – pavasarį čia atsivėręs...

Kainų augimas įsibėgėjo: kas dar brangs (141)

Europos Sąjungos (ES) statistikos agentūros „ Eurostat “ duomenimis Lietuvoje kainos auga...

K. Sobčiak Rusijos prezidento rinkimuose: kam tai paranku? (12)

Vladimiras Putinas apie Rusijos ateitį kalba taip, lyg būtų ne tik esamas, bet ir būsimas...

Orai: iš šaltesnių orų gniaužtų pavyks ištrūkti, tačiau yra vienas bet (5)

Savaitės pradžioje vyraus šaltoki orai , krituliai numatomi tik kai kur. Visgi, antroje savaitės...

Nėščia moteris vos nemirė, kai vaisius „praspyrė“ gimdos sienelę

Viena nėščia moteris praėjusią savaitę vos išvengė mirties, kai jos vaisius...

Išsamius tyrimus atlikę „Raptors“ paviešino J. Valančiūno traumos detales (2)

Vėlyvą sekmadienio naktį Lietuvos laiku Toronto „Raptors“ ekipa išplatino pranešimą spaudai...

Šeimos krizę išgyvenantis A. Šedžius prabilo apie žmonos pasirinkimus: aš taip nedaryčiau (38)

Visai neseniai Lietuvą apskriejo žinia - Andriaus ir Monikos Šedžių šeimą ištiko krizė, tad...

Neišsemiamos dantų pastos pritaikymo galimybės

Vargu ar dažnas kada pagalvojo, kad dantų pastą galima naudoti ne vien dantims valyti. Be...

Plintanti tendencija – seksas kaip nuomos mokestis (2)

Besinuomojančių būstą skaičius išsivysčiusiose pasaulio šalyje nuolat auga, nes daugeliui net...

Orlaivio kapitonas: skrydžio metu sudėtingiausi du dalykai (84)

Nestandartinės situacijos dėl oro ar techninių nesklandumų skrydžio metu pilotui nekelia baimės,...