Nuo aštuonių iki dešimties mažų ir vidutinių įmonių naudojasi socialiniais tinklais savo verslo plėtrai. Trys iš keturių įmonių teigia, kad socialinių tinklų dėka surado naujų klientų. Taigi socialinė medija iš tiesų puikus įrankis pritraukti daugiau klientų, tačiau skelbti neapgalvotus įrašus vien tam, kad išlikti aktyviu socialiniame tinkle neužtenka.

Jeigu nebūsite pakankamai dėmesingi arba pernelyg dažnai viešinsite įrašus, jūsų įmonės sekėjų gretos gali sumažėti. „Business Insider“ skelbia aštuonis įpročius, kurie kenkia jūsų socialinio tinklo paskyrai.

Nuolat bandote kažką parduoti

Tai viena didžiausių socialinės medijos klaidų, teigia socialinės medijos marketingo įmonės „Razzi Group“ direktorius Brian Paldin. Anot specialisto, socialinė medija yra pokalbių erdvė, todėl niekas nenori kalbėti su pardavėju.

Jeigu įrašus skelbiate tik tada, kai turite, ką parduoti, tai greičiausias būdas, kad žmonės nuspręstų jūsų „nebesekti“. B. Paldin rekomenduoja vietoj agresyvios pardavimų politikos rinktis kur kas subtilesnę komunikaciją – nuotraukas iš įmonės vakarėlio, žymių žmonių citatas, dienoraščių įrašus, nuorodas į straipsnius, kurie kuria pridėtinę vertę paskyros „sekėjams“, o ne tik reklamuoja įmonės paslaugas.

Pernelyg dažnai skelbiate įrašus

Tos pačios kategorijos pranešimų skelbimas kelis kartus per dieną tikrai privers auditoriją „nebesekti“ paskyros.

Lyza Miller „Ladybugz“ interneto dizaino ir socialinės medijos strategijas mažoms įmonėms teikiančios agentūros Bostone savininkė teigia, kad susijusį turinį verta skelbti tik kartą ar du per dieną, bet ne dažniau.

Niekas nenori visą dieną matyti skirtingų picų nuotraukų iš restorano, kurį „seka“ socialiniame tinkle, bet jiems gali būti įdomus naujas jos receptas (paskelbtas vieną, o ne tris kartus per dieną).

Per dažnai „dalinatės“ įrašais

Gali būti, kad jūsų informacijos dalinimasis iš kitų svetainių erzina auditoriją. Venkite dalintis straipsniais iš suvestinių naujienų svetainių tokių kaip „BuzzFeed“, nes jos neprideda jums originalumo ir pernelyg daug žmonių internete jau yra pasidalinę šių svetainių įrašais. „Žmonės nenori matyti tokio turinio informacijos ir „viralinių“ video siužetų, nes juos gali pamatyti savo draugų paskyrose“, – sako Lyza Miller.

Trūksta originalaus turinio

Klientai turi žinoti, kad esate pakankamai įdomus, kad būtų verta stebėti jūsų naujienų srautą. Jeigu dalinatės tik kitų vartotojų įrašais, tai rodo, kad esate neoriginalūs, neparodo jūsų įmonės veido, nepasako vartotojams, kas jūs esate ir t.t. Specialistai pataria, kad kartą per dvi dienas dalintis kitų sukurtu turiniu pakanka. Būtina koncentruotis į originalaus turinio kūrimą – tinklaraščio įrašų viešinimą ir kitą originalų turinį.

Strategijos neturėjimas

Viešinti bet kokias nuorodas ir turinį tik tam, kad kažką paviešinti ir profilis būtų aktyvus nėra geras sprendimas. Sukurkite įvykių ir įrašų kalendorių, suplanuotą šiek tiek į priekį, paliekant vietos netikėtiems dalykams. „Kai siunčiate žmonėms žinutę, turite žinoti tos žinutės turinį, taip pat turite planuoti žinučių turinį iš anksto“ , – teigia Lyza Miller.

Geriausias būdas sukurti jums tinkamą strategiją – išsiaiškinti, kas yra jūsų klientai ir sužinoti jų poreikius ir lūkesčius, susijusius su teikiamomis paslaugomis. Socialinės medijos marketingo įmonės „Razzi Group“ direktorius Brian Paldin teigia, kad ne kartą atliko skirtingų verslo subjektų klientų apklausas, kuriose klausė respondentų, kokį turinį jie norėtų matyti tam tikros verslo šakos socialinio tinklo paskyroje ir remiantis šiais surinktais duomenimis sukuriama individuali strategija.

Kai bandote susikurti individualią verslo strategiją galvokite apie tai, kaip socialiniame tinkle skelbiama informacija galėtų prisidėti prie jūsų klientų lojalumo įmonei.

Nereikalingas įrašų žymėjimas

Tai bloga praktika ir visiškai socialiai neetiška žymėti žmones įrašuose, kurie nėra tiesiogiai susiję su jų turiniu. Nors nuotraukų ar įrašų žymėjimas ir gali padidinti įrašo matomumą ir skaitomumą, tačiau tikslo neturinti nuotraukų žymėjimo kampaniją greitai privers auditoriją atsisakyti įrašų socialinio tinklo paskyroje.

Nedalyvauti savo pasekėjų socialiniame gyvenime ir jais nesidomėti

„Jeigu norite, kad jūsų klientai ir toliau jus „sektų“ privalu domėtis tuo, ką jie veikia socialiniuose tinkluose“,– teigia B. Paldin. Pagrindinė socialinių tinklų idėja ir yra betarpiškai įsilieti į klientų gyvenimą ir su jais palaikyti ryšį. B. Paldin pataria „sekti“ savo klientus, kai jie seka jus, komentuoti jų nuotraukas, paspausti „patinka“, klauskite klausimų ir visada atsakykite į klausimus, kai jie stengiasi su jumis užmegzti ryšį. „Koks tikslas turėti 10 tūkst. „sekėjų“, jeigu tik vienas jų procentas įsitraukia į jūsų paskyros gyvenimą. Ar ne geriau būti kompanija, kuri turi 1 tūkst. sekėjų, tačiau 10 proc. paskyros „sekėjų“ nuolat įsitraukia į bendravimą su jumis“ , – sako B. Paldin.

Per dažnas tos pačios žinutės skelbimas

Tos pačios žinios transliavimas kelis kartus per dieną gali padidinti paspaudimų skaičių, tačiau vartotojas pasižiūrėjęs į mėgstamo puslapio naujienų srautą nori matyti visus įrašus ir komentarus vienoje vietoje, jeigu ten jis pamatys tos pačios žinutės kartojimą kelis kartus per dieną ir tikrą skaitmeninę netvarką, atrodysite prastai ir supykdysite klientus, kurie greičiausiai nuspręs jūsų „nebesekti“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)