Rugsėjį atlikto tyrimo metu stebėtas kai kurių politikų ir įmonių fanų skaičius socialiniame tinkle „Facebook“, aktyvumas „Facebook“ „sienoje“, kiek su socialine žiniasklaida susaistyta interneto svetainė, koks aktyvumas interneto enciklopedijoje „Vikipedija“.

Pagal šiuos kriterijus šalies vadovė D. Grybauskaitė gavo 31,5 balo. Merui A. Zuokui skirta 11,3, premjerui A. Kubiliui – 9,9 balo. Pasirodė, kad mažiausiai dėmesio darbui su socialine žiniasklaida skiria I. Degutienė, tesurinkusi 5,2 balo.

I. Degutienė socialinėje žiniasklaidoje visiškai neaktyvi

„Akivaizdu, kad D. Grybauskaitė daugiausia balų užsidirbo per „Wikipedią“, per aktyvumą „Facebook“ - komentuojant, asakinėjant ir reaguojant į žmonių reakcijas“, - kalbėjo tyrimą atlikusios agentūros direktorius Andrius Kasparavičius.

A. Kasparavičius atkreipė dėmesį, kad I. Degutienė gana aktyviai užpildo tradicinę žiniasklaidą, tačiau socialinėje žiniasklaidoje visiškai neaktyvi. „Tai I. Degutienės pasirinkimas – klausimas, ar tai gerai, ar blogai, bet yra tam tikra visuomenės dalis, kuri jos galbūt būtent dėl to ir nepastebi“, - teigė viešųjų ryšių specialistas.

Pasak jo, A. Zuokas vienareikšmiškai lyderiauja „Facebook“, tačiau mero veikla „Facebook“ nėra susaistyta su asmeniniu tinklalapiu, apie jo veiklą nėra daug informacijos „Vikipedijoje“.

Andrius Kasparavičius
A. Kasparavičiaus nuomone, politikai, įmonės socialinės žiniasklaidos atžvilgiu turi keletą pasirinkimų : ją ignoruoti ir komunikuoti kitaip, stebėti, bandyti joje dalyvauti ar lyderiauti.

„Kiekvienas turėtų pasidaryti išvadas, kiek tai efektyvu ir kiek naudinga. Mano asmeninė nuomonė, ypač kalbant apie politikus – prie D. Grybauskaitės sėkmės per rinkimus socialinė žiniasklaida vienareikšmiškai prisidėjo labai daug, ypač paimant tą elektoratą, kuris nebeprisimena, kada į rankas buvo paėmęs laikraštį. Su kiekvienais rinkimais tas elektoratas tampa vis svarbesnis“, - sakė viešųjų ryšių specialistas.

Kiti lyderiai - „Rimi“, „Omnitel“, „Swedbank“ ir KTU

Sudarant socialinės žiniasklaidos indeksą tirti ne tik politikai, bet ir didžiausi bankai, mažmeninės prekybos tinklai, mobilaus ryšio operatoriai bei universitetai.

Tarp prekybos centrų indekse pirmauja „Rimi“, surinkęs 19,4 balų. „Maxima“ gavo 18,3, „Norfa“ – 15,3 balo. Tuo metu „Iki“ veikla socialinėje žiniasklaidoje įvertinta vos 4 balais.

Tarp mobiliojo ryšio operatorių pirmauja „Omnitel“ – 32,9 balo, „Bitė“ surinko 12 balų, „Tele2” - 5 balus.

Bankų sektoriuje akivaizdus lyderis „Swedbank“ - 33 balai. SEB ir „Dnb Nord” tegavo po 6 balus, „Snoras“ - 8 balus.

Universitetų sektoriuje pirmauja Kauno technologijos universitetas – 22,4 balo - ir Vytauto Didžiojo universitetas – 21,2 balo. Vilniaus Gedimino technikos universitetas gavo 20,5 balo, Vilniaus universitetas – 13,3 balo.

Maksimaliai buvo galima surinkti 42 balus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją