Renginį organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis teigia, kad panašaus darbų kiekio teko sulaukti tik 2008 m., dar neprasidėjus sunkmečiui. „Džiugu matyti, jog rinka iš tiesų atsigauna. Kasmet auganti darbų kokybė, nauji nestandartiniai komunikacijos sprendimai verčia stiebtis kiekvieną rinkos dalyvį. Šiais metais komisijos laukia sudėtingas darbas – įvertinti bei išrinkti geriausius. Vertinimui pateikti net 290 darbų“, – sako G. Šeputis.

Be jau tradicinio geriausių lietuviškų reklamų apdovanojimų vakaro, šiemet „ADrenalinas“ prasidės vienos dienos trukmės konferencija tema Building better results with creativity. Renginyje pranešimą skaitys prestižinės Europoje reklamos mokyklos EACA International School of Advertising and Communication vadovas Micky Denehy. Pilną konferencijos programą galima rasti „ADrenalino“ tinklapyje adresu http://www.adrenalinas.org/index.php/konferencija/programa.

Kaip ir kasmet, reklamas vertinanti komisija yra sudaryta iš užsienio ekspertų bei Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų atstovų. Šiais metais festivalio „ADrenalinas“ komisiją sudaro: komisijos pirmininkas Volkan Karakasoglu („TBWA“ kūrybos direktorius, Turkija), Antti Einiö („KING“ kūrybos direktorius, Suomija), Tolga Büyükdoganay („Ogilvy&Mather“ kūrybos direktorius, Vokietija), Luc Chenier („HAVAS“ vyriausias strategas, Ukraina), Ivo Skribis („!ASAP“ bendrasavininkas, Latvija), Tomas Karpavičius („Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius), Rimantas Stanevičius („Milk“ kūrybos vadovas), Tomas Ramanauskas („NEW!“ kūrybos vadovas), Andrius Jakučionis („TBWA/Vilnius“ kūrybos direktorius) bei Marius Lukošius („Not Perfect|Y&R“ kūrybos direktorius).

Iš viso komisija turės įvertinti 23 skirtingų kategorijų darbus: kūrybiškiausias žiniasklaidos panaudojimas, geriausi reklamos gamybos namai, geriausias savireklamos darbas, geriausias dizaino sprendimas, reklaminis skydelis, internetinė svetainė, virusinė kampanija, išorinė reklama, netradicinis reklamos sprendimas, paslaugų reklama spaudoje, produktų reklama spaudoje, paslaugų reklama TV ir kine, produktų reklama TV ir kine, socialinė reklama, radijo reklama, reklamos kampanija, tiesioginės rinkodaros sprendimai ir ryšių su visuomene kampanija.

„Kiekvienoje kategorijoje užregistruota po kelias dešimtis darbų. Tad kūrėjų laukia įtemptos konkurencinės kovos minutės, o komisijos – atsakinga stipriausių darbų atranka. Taigi, atsakymą į reklaminiuose stenduose užduotą klausimą: „Kas padarė daugiau gerų darbų?“ sužinosime jau labai greitai“, – sako G. Šeputis.

2012 metais festivalyje „ADrenalinas 2012“ dėl geriausiųjų vardo varžėsi 21 kūrėjas (reklamos agentūrų ir privačių asmenų), pateikusių net 207 darbų. Geriausia reklamos agentūra buvo pripažinta agentūra „Milk“, o geriausiu festivalio darbu tapo „Milk“ rengta reklaminė kampanija „Pridegusi mėsa“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją