Kūčių dieną daugiausia „Interaktyvioji Gala“ klientų prie televizorių ekranų pritraukė TV3 ir LNK. Abiejų televizijų žiūrovų auditoriją skyrė vos viena dešimtoji procento dalis: TV3 teko 18,3 proc., o LNK – 18,2 proc. laiko, kurį „Gala” televizijos žiūrovai praleido žiūrėdami televiziją. Palyginus su gruodžio mėnesio vidurkiu, Kūčių dieną ypač, net trimis procentiniais punktais, išaugo LNK žiūrimumas.

Televizijos „Interaktyvioji Gala“ klientai aktyviausiai į televizorių ekranus sužiuro vos susėdę prie šventinio stalo: pirmasis populiariausių lietuviškų kanalų (TV3, LNK, LTV) žiūrimumo pikas buvo pasiektas 19 val., antrasis – 22 valandą. 19 val. prie ekranų daugiausia žiūrovų pritraukė TV3 – 12,4 proc. (LNK – 10,6 proc., LTV – 6,7 proc.), o 22 val. TV3 pasivijo ir LNK: TV3 auditorija sudarė 11,1 proc., LNK – 11,2 proc., LTV – 7,6 proc.

Kūčių vakarą populiariausias buvo TV3 nuo 21 valandos rodytas filmas „Karibų piratai. Pasaulio pakrašty“ – jį žiūrėjo 19,2 proc. vartotojų. Tik šiek tiek mažesnė buvo tuo pačiu metu per LNK rodyto filmo „Žmogus-voras 2” auditorija –17,1 procento. Populiariausia Kūčių vakarą rodyta nacionalinio transliuotojo laida buvo „Nacionalinė paieškų tarnyba“ (10,4 proc.).

Išaušus pirmajai šv. Kalėdų dienai, „Interaktyvioji Gala“ klientai didesnį dėmesį skyrė nacionaliniam transliuotojui – LTV teko 14,6 proc. laiko, kurį televizijos „Interaktyvioji Gala“ žiūrovai praleido žiūrėdami televiziją. Pirmąją šv. Kalėdų dieną daugiausia vartotojų televizorius įsijungė 19 valandą, pasirinkdami TV3 (13,7 proc.) arba LNK (12,1 proc.). Nacionalinė televizija dienos reitingo viršūnę pasiekė 21 valandą (10,8 proc.).

Kas ketvirtą „Interaktyvioji Gala“ klientą (26,7 proc.) šv. Kalėdų vakarą labiausiai domino TV3 nuo 19 valandos transliuotas „Išsipildymo akcijos 2009 m. labdaros koncertas“. Muzikinis renginys skatino įsijungti ir LNK kanalą – nuo 19 valandos rodomą projekto „Muzikos akademija“ „bronzinį finalą“ stebėjo 18,2 proc. „Interaktyvioji Gala“ vartotojų. Nemažai jų stebėjo visą dieną per įvairius kanalus rodytus filmus bei animacinius filmukus: „Ratai“, „Kaukė“, „Vienas namuose 4”, „Kaip Grinčas Kalėdas vogė“ ir kitus (12-14 proc.).

Antrąją šv. Kalėdų dieną auditorijos rungtynes laimėjo TV3: vyko projekto „Šok su manimi“ finalas, kurį iš viso žiūrėjo 24,7 proc. „Interaktyvioji Gala“ klientų. Tuo pačiu metu per LNK rodytą filmą „Žiedų valdovas. Dvi tvirtovės“ matė 21,6 proc. žiūrovų. Populiariausios antrosios šv. Kalėdų dienos laidos, kurias transliavo LTV – projektas „Ištiesk gerumui ranką“ (12,4 proc.) ir filmas „Šokis hiphopo ritmu“ (13,6 proc.).

Per kalėdinį savaitgalį ilgiausiai žiūrėtos TV3, LNK ir LTV programos: vidutiniškai nuo 1,2 iki 1,5 valandos per dieną.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją