Nors vyriausybė šio teismo sprendimo nekomentavo, šalies reklamos kompanijos apsidžiaugė, kad galės atsiriekti reklamos rinkos dalį, vertinamą nuo 100 mln. iki 200 mln. kronų (11-22 mln. eurų, 12-24 mln. dolerių). Švedijos įstatymai nuo 1978 draudė alkoholio reklamą radijuje, televizijoje, lauko reklamoje ir neprekybiniuose leidiniuose - dienraščiuose, savaitiniuose ir mėnesiniuose žurnaluose.
Teismo sprendimas trečiadienį užbaigė penkerius metus trukusį teisinį ginčą, kuris prasidėjo, kai Švedijos vartotojų ombudsmenas 1997 metais iškėlė bylą gastronomijos žurnalui "Gourmet" dėl alkoholio reklamos draudimo pažeidimo.
Švedija dešimtmečius buvo už tai, kad alkoholio vartojimas būtų ribojamas, siekdama sumažinti medicininę ir socialinę žalą.
Dideli mokesčiai buvo skirti atgrasinti švedus nuo alkoholinių gėrimų pirkimo. Maža to, be restoranų, tik valstybinėms alkoholio parduotuvėms yra leidžiama pardavinėti alkoholį.